شماره : 109935
3 / 10 / 2017 - 21:07

از سرمایه گذاران حمایت می کنیم / نباید فقط متکی به اعتبارات استانی باشیم

بیت الله عبدالهی : اعتبارات فعلی استان برای تامین نیاز استان و شهرستان‌های تابعه کافی نبوده و اگر به اعتبارات استانی متکی باشیم، نمی‌توانیم راه ارتباطی تمامی روستاها را آسفالت‌ریزی کنیم.

به گزارش اهروصال، بیت اله عبدالهی در بازدید از وضعیت راه‌های روستایی اهر، افزود: اعتبارات فعلی استان برای تامین نیاز استان و شهرستان‌های تابعه کافی نبوده و اگر به اعتبارات استانی متکی باشیم، نمی‌توانیم راه ارتباطی تمامی روستاها را آسفالت‌ریزی کنیم.
وی گفت: اعتبارات استانی پاسخگوی نیازهای شهرستان‌ها نبوده و انتظار داریم با اعتبارات فوق‌العاده از سازمان برنامه و بودجه و وزارت راه و شهرسازی مرمت و بازسازی راه‌های روستایی شهرستان اهر را به پایان برسانیم.
این نماینده مجلس، یکی از ظرفیت‌های مهم شهرستان را قابلیت‌های معدنی آن عنوان کرد و افزود: معادن مس و طلا در منطقه ظرفیتی مهم برای رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی است.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه مشکل اجتماعی مس انجرد شهرستان اهر حل شده که امیدواریم با توسعه همه جانبه آن شاهد اشتغال جوانان با اولویت بهره‌گیری از نیروهای بومی منطقه باشیم.
 عبدالهی اظهار کرد: با پیگیری‌های لازم در تلاش هستیم که عملیات اکتشاف معادن طلای شله بران، کوربلاخ اهر و سوناجیل هریس آغاز شود.
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس افزود: سرمایه‌گذارانی که بخواهند در شهرستان‌های اهر و هریس سرمایه‌گذاری کنند هم در طی مراحل اداری و پیگیری مسائل و مشکلات آنها در کنارشان هستیم و از سرمایه‌گذاران حمایت می کنیم.


انتهای پیام
/

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 109935 توسط قربان موحد و در روز سه‌شنبه 3 اکتبر 2017 ساعت 21:07:28
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر