شماره : 109639
27 / 9 / 2017 - 23:33

تحرکات اخیر رژیم صهیونیستی در کردستان عراق بازی جدید دشمن است

حجت الاسلام ممی زاده: اگر امروز در کمال آرامش و امنیت مشغول کار و تلاش در جامعه هستیم همه به برکت ایثارگری‌های رزمندگان اسلام و شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش اهروصال؛ حجت‌الاسلام رستم ممی زاده بعدازظهر امروز در مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، شهدا را ضامن امنیت کشور برشمرد و اظهار کرد: اگر امروز در کمال آرامش و امنیت مشغول کار و تلاش در جامعه هستیم همه به برکت ایثارگری‌های رزمندگان اسلام و شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

وی با اشاره به تحرکات اخیر رژیم صهیونیستی در کردستان عراق افزود: اگر شهدای مدافع حرم نبودند و مبارزه جانانه این عزیزان با مزدوران تکفیری نبود قطعاً دشمن فکر خیال و مبارزه در داخل کشور ما را داشت.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اهر گفت: الحمدالله امروز به برکت این رشادت‌ها در منطقه‌ای که هر یک از همسایه‌های ما درگیر جنگ و فاقد امنیت هستند، به برکت خون شهدا ما امن‌ترین کشور را در منطقه داریم و باید همه ما قدر این نعمت عظیم را که به برکت ولایت و ایثارگری‌های شهدا به‌دست‌آمده بدانیم و فراموش نکنیم.

در ادامه مراسم، رئیس اداره امور ایثارگران واحد اهر در سخنانی، اقتدار و امنیت نظام جمهوری اسلامی را به برکت خون شهدا دانست و افزود: باید قدردان عزیزانی باشیم که با نثار جان خود امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آوردند.

حجت‌الاسلام لطیف ذاکر در ادامه بر تبیین اهداف شهدا و ادامه راه آن‌ها تأکید کرد.

در این مراسم دانشگاهیان پس از عزاداری دسته‌جمعی در صحن دانشگاه، ضمن حضور در مزار مطهر شهدای گمنام با قرائت فاتحه و نثار گل بار دیگر با آرمان‌های مقدس امام راحل و شهدا تجدید پیمان کردند.

انتهای پیام

 

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 109639 توسط قربان موحد و در روز چهارشنبه 27 سپتامبر 2017 ساعت 23:33:32
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر