شماره : 109330
19 / 9 / 2017 - 22:19

دستگاه قضایی از سرمایه گذاران حمایت می کند

حجت الاسلام محمد علی نظری مطرح کرد: دستگاه قضایی در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی در کنار دولت و دستگاه‌های اجرایی از سرمایه‌گذاران و کسانی که علاقه‌مند برای تولید و اشتغال‌زایی در منطقه هستند، حمایت کرده و به این‌گونه پرونده‌ها خارج از نوبت رسیدگی می‌کند.

 به گزارش اهروصال،حجت‌الاسلام محمدعلی نظری بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اهر اظهار داشت: دستگاه قضایی در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی در کنار دولت و دستگاه‌های اجرایی از سرمایه‌گذاران و کسانی که علاقه‌مند برای تولید و اشتغال‌زایی در منطقه هستند، حمایت کرده و به این‌گونه پرونده‌ها خارج از نوبت رسیدگی می‌کند.

وی گفت: متأسفانه این شهرستان متناسب با موقعیت پیشینه تاریخی و فرهنگی خود پیشرفت مطلوبی نداشته و امکانات موجود شهرستان متناسب با قابلیت‌های منطقه نیست و از شهرهای هم‌تراز خود و از قافله پیشرفت در اکثر زمینه‌ها عقب مانده است که امیدواریم با همراهی مردم و مسوولان شاهد رونق اقتصادی و افزایش زمینه‌های اشتغال باشیم.

این مقام مسئول قضایی در قستی دیگر از سخنان خود با تأکید بر رعایت قانون در ادارات به خصوص مسائل مالی اظهار کرد: دستگاه قضایی با تخلف در این‌گونه موارد و مسائل مالی همچنین حیف و میل بیت‌المال با حساسیت لازم در صحنه حاضر بوده و با هرکس که به بیت‌المال دست‌درازی کند به شدت برخورد می‌‌کند و ما موظف به حمایت از مردم و حقوق حقه آنها هستیم.

نظری، از کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها در مدت زمانی ۲۰ تا ۳۰ روز خبر دارد و اظهار امیدواری کرد با برنامه‌ریزی‌های انجام شده بتوان زمینه را برای رضایت‌مندی مردم فراهم کرد.

وی با اشاره به اهمیت جاده اهر – تبریز از مسوولان ذی‌ربط خواست در اجرای این پروژه و اختصاص اعتبارات لازم تسریع کنند.

انتهای پیام

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 109330 توسط قربان موحد و در روز سه‌شنبه 19 سپتامبر 2017 ساعت 22:19:09
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر