شماره : 108896
6 / 9 / 2017 - 12:27

سودهای سرسام آور تسهیلات بانکی از موانع سرمایه گذاری است

بیت الله عبدالهی: بنده ۲۴ ساعته در خدمت مردم شهرستان‌های اهر و هریس هستم و برای پیگیری مشکلات آن‌ها دریغ نکرده و نمی‌کنم ولی بااین‌حال مشکلات تمامی ندارد.

به گزارش اهروصال؛ بیت‌الله عبداللهی در جلسه بررسی مشکلات شهرک صنعتی اهر با تأکید بر اینکه هر دو شهرستان اهر و هریس مشکلاتی دارند که اگر شبانه‌روز هم تلاش کنیم بازهم تمامی ندارد اظهار کرد: بنده ۲۴ ساعته در خدمت مردم شهرستان‌های اهر و هریس هستم و برای پیگیری مشکلات آن‌ها دریغ نکرده و نمی‌کنم ولی بااین‌حال مشکلات تمامی ندارد.

 

وی بابیان اینکه سیستم اداری کشور باید بداند که مردم برای کوچک‌ترین مسائل باید کیلومترها راه طی کنند افزود: اگر کسی در جاده‌ای همچون اهر – تبریز براثر حوادث رانندگی فوت کند کسی جوابگو نیست.

 

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اغلب واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی اهر و هریس به بانک‌ها بدهی دارند تصریح کرد: این بدهی‌ها صاحبان صنایع را کلافه کرده است و در این خصوص باید بانک‌ها سعه‌صدر داشته باشند.

 

عبداللهی با تأکید بر اینکه تاکنون ده‌ها بار با مسئولین راه و شهرسازی در خصوص جاده اهر- تبریز دیدار کرده‌ام ادامه داد: باید این سؤال را بپرسیم که چرا تاکنون برای اتمام مسیر خواجه در این جاده تلاشی صورت نگرفته و هر باری هم که جویا شدیم فقط بهانه‌تراشی کرده‌اند.

 

وی با اشاره به‌قرار گرفتن پلیس‌راه اهر – تبریز در موقعیت نامناسب و اعتراضات گسترده در این خصوص، گفت: آیا تاکنون مالکان واحدهای تولیدی شهرک صنعتی اهر در این خصوص پیگیری کرده‌اند و اینکه باید کسانی را که سنگ‌اندازی می‌کنند، بشناسیم.

 

نماینده مردم اهر و هریس با اشاره به اینکه کمیته‌ای زیر نظر دستگاه قضایی در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران و واحدهای تولیدی در آذربایجان شرقی تشکیل‌شده است، تأکید کرد: سرمایه‌گذاران بایستی مدام پیگیر مسائل و مشکلات باشند و بنده تمام و کمال از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کنم.

 

عبداللهی بابیان اینکه سرمایه‌گذاران به دلیل رکود حاکم بر بازار حاضر به سرمایه‌گذاری نیستند، اظهار داشت: اگر بتوانیم مشکلات واحدهای تولیدی را حل کنیم قطعاً کاری بزرگ کرده‌ایم و می‌توانیم زمینه را برای حضور بیشتر سرمایه‌گذاران فراهم کنیم.

 

انتهای پیام/

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 108896 توسط قربان موحد و در روز چهارشنبه 6 سپتامبر 2017 ساعت 12:27:58
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر