شماره : 108620
23 / 8 / 2017 - 16:29

کشف قتل و دستگیری قاتل در اهر

سرهنگ منفرد: برابر گزارشات واصله مبنی بر کشف یک جسد در چاه آب در باغ یکی از روستاهای شهرستان اهر، شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلین به صورت ویژه در دستور کار ماموران آگاهی شهرستان قرار گرفت.

به گزارش اهروصال؛ سرهنگ «یونس منفرد»؛ فرمانده انتظامی شهرستان اهر؛ در خصوص خبر کشف قتل در اهر، خبرداد: برابر گزارشات واصله مبنی بر کشف یک جسد در چاه آب در باغ یکی از روستاهای شهرستان اهر، شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلین به صورت ویژه در دستور کار ماموران آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات اولیه و اخذ نظریه پزشکی قانونی مشخص گردید مقتول به دلیل ضربه وارده بر فرق سر توسط یک جسم سنگین به قتل رسیده و سپس به درون چاه آب در باغ خود مقتول پرتاب شده است.

سرهنگ منفرد اظهار داشت: ماموران آگاهی شهرستان اهر با انجام اقدامات فنی پلیسی و تحقیقات تخصصی و بازجویی از مظنونین قاتل را شناسایی و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر در پایان با بیان اینکه متهم در بازجویی های به عمل آمده به ارتکاب قتل اعتراف و علت قتل را اختلاف با مقتول اعلام کرده و است، اذعان داشت: متهم جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شد.

انتهای پیام/

 

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 108620 توسط قربان موحد و در روز چهارشنبه 23 آگوست 2017 ساعت 16:29:21
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر