شماره : 108212
12 / 8 / 2017 - 22:41

جشنواره امسال جذابیت بیشتری نسبت به سال های قبل دارد

علیرضا آقازاده: جشنواره امسال کمی جالب‌تر از جشنواره‌های قبلی است و برخی گروه‌های نمایشی اولین بار است که در این جشنواره شرکت کرده‌اند. برخی گروه‌ها نیز سابقه حضور قبلی نیز دارند و چندین دوره به‌صورت مستمر شرکت کرده‌اند.

به گزارش اهروصال؛ علیرضا آقازاده؛ مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره سراسری تئاتر ارسباران؛ در جمع خبرنگاران مطرح کرد: جشنواره امسال کمی جالب‌تر از جشنواره‌های قبلی است و برخی گروه‌های نمایشی اولین بار است که در این جشنواره شرکت کرده‌اند. برخی گروه‌ها نیز سابقه حضور قبلی نیز دارند و چندین دوره به‌صورت مستمر شرکت کرده‌اند.

وی در ادامه اظهار داشت: در دوره‌های قبل از برخی شهرستان‌ها فقط یک گروه شرکت کرده بودند ولی امثال از همان شهرستان‌ها چندین گروه شرکت کرده است و این نشان‌گر جذابیت جشنواره برای گروه‌های تئاتر شرکت‌کننده است. علاقه‌مندی شرکت‌کنندگان و شرکت برخی گروه‌ها از شهرستان‌های خیلی دور کشور برای اهری‌ها مایه افتخار است.

علیرضا آقازاده در آخر خاطرنشان کرد: برای بین‌المللی کردن جشنواره تئاتر امسال از ۵ کشور آلمان، گرجستان، ترکیه، روسیه و آذربایجان برای حضور در جشنواره دعوت به‌عمل‌آمده بود که دراین‌بین ۲ گروه تئاتر ملی جمهوری آذربایجان در این جشنواره سراسری تئاتر ارسباران به اجرای نمایش خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 108212 توسط قربان موحد و در روز شنبه 12 آگوست 2017 ساعت 22:41:08
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر