شماره : 108208
12 / 8 / 2017 - 22:21

۲ گروه از کشور آذربایجان در اهر تئاتر اجرا خواهد کرد / آثاری از ۱۱ استان کشور به مرحله مسابقه جشنواره راه یافتند

احمد رجب پور: خبرنگاران اهر در مقایسه با خبرنگاران سایر شهرها بسیار فعال‌تر هستند و پیشرفت این جشنواره را نیز مدیون تلاش خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان اهر هستیم.

به گزارش اهروصال؛ احمد رجب پور؛ دبیر اجرایی یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر ارسباران؛ در جمع خبرنگاران مطرح کرد: خبرنگاران اهر در مقایسه با خبرنگاران سایر شهرها بسیار فعال‌تر هستند و پیشرفت این جشنواره را نیز مدیون تلاش خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان اهر هستیم.

وی در ادامه اذعان داشت: هر مراسم و رویدادی چه در سطح شهرستانی چه حتی در سطح ملی با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه است که انعکاس و جلوه پیدا می‌کند.

وی در خصوص اهمیت جشنواره تئاتر سراسری ارسباران؛ اظهار داشت: شهرستان اهر میزبان مهمانانی از جای‌جای کشور است و مجموعاً ۲۰۰ اثر به دبیرخانه دائمی این جشنواره ارسال‌شده است که بازبینی آن روزها به طول انجامید. در این میان آثاری از ۱۱ استان و ۱۴ شهرستان به مرحله مسابقه این جشنواره راه یافتند.

رجب پور در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه هرسال نسبت به سال گذشته کیفیت این جشنواره ارتفاع پیداکرده است. قبلاً برای ما مهم بود که حتماً گروه‌هایی از اهر در این جشنواره حضور پیدا کنند ولی اکنون کیفیت کارها مهم‌تر است نه کمیت آن‌ها و امیدواریم پیشرفت خوبی در این عرصه داشته باشیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از گروه‌های اهر انتظار داریم تا اگر در جشنواره پذیرش نشدند به فکر ارتقاء کارهای خود باشند تا سال آینده باکارهایی بهتر در جشنواره حضور پیدا کنند.

دبیر اجرایی یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر ارسباران در خصوص گروه‌های مهمان از کشورهای دیگر؛ مطرح کرد: از ۵ گروه از کشورهای دیگر دعوت به عمل آمد تا در جشنواره تئاتر حضور به هم رسانند که از این میان ۲ گروه از کشور آذربایجان این دعوت را قبول کرده است.

حضور این گروه‌ها گامی برای بین‌المللی شدن جشنواره است و مقررشده تا به‌صورت سالنی اقدام به اجرای نمایش بکنند.

انتهای پیام/

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 108208 توسط قربان موحد و در روز شنبه 12 آگوست 2017 ساعت 22:21:24
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر