شماره : 106591
21 / 6 / 2017 - 10:20

آمادگی کامل جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با تهدیدات دشمن

استاندار آذربایجان شرقی از آمادگی کامل و ۱۰۰ درصدی جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با تهدیدات نظامی و غیرنظامی دشمن خبر داد.

به گزارش اهروصال به نقل از خبرنگار مهر، اسماعیل جبارزاده شامگاه سه شنبه در شورای پدافند غیرعامل آذربایجان شرقی با اشاره به عملیات موشکی سپاه و هدف گرفتن داعش در سوریه اظهار داشت: این موفقیت را به تمام مردم و سپاهیان عزیز تبریک می گویم.

وی سپس با بیان اینکه سپاه انتقام شهدای مجلس و صحن حضرت امام خمینی را از داعش و گروه های تکفیری گرفت، افزود: این تنها نمونه ای از قدرت جمهوری اسلامی ایران است.

جبارزاده همچنین با تاکید بر اینکه همه دشمنان ایران اسلامی بدانند که اگر فکر تجاوز داشتند چنین عقوبتی در انتظار آنها است، ابراز داشت: کشورمان هم اکنون آمادگی کاملی برای مقابله با تهدیدات دارد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه تهدید همیشه در کمین ملت ها است، گفت: آن ملتی پیروز است که نسبت به این تهدیدات از قبل تمهیدات و مقدمات لازم را آماده کرده باشد.

وی سپس افزود: باید همیشه آماده باشیم تا در مقابل تهدید و حمله پیشگیری و مبارزه کنیم.

جبارزاده همچنین با تاکید بر اینکه تمرینات و رزمایش های مختلف نیروهای مسلح نشان از آمادگی کامل دارد، ادامه داد: پیام این رزمایش ها این است که جمهوری اسلامی ایران با تمام توان آماده دفاع از انقلاب اسلامی است.

وی در خصوص حوزه پدافند غیرعامل نیز گفت: پدافند غیرعامل یک اصل همیشگی است و ما نیز آمادگی کاملی در مقابله با تمامی تهدیدهای غیر نظامی داریم و جای هیچ گونه نگرانی نیست، البته باید تمام نهادها و مردم در خصوص پدافند غیرعامل آموزش داده شوند.

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 106591 توسط قربان موحد و در روز چهارشنبه 21 ژوئن 2017 ساعت 10:20:46
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر