شماره : 106404
13 / 6 / 2017 - 19:02

اورژانس جدید اهر با مساحت ۹۲۰ متر مربع تا عید فطر افتتاح می شود/بیمارستان اهر به دستگاه لاپاراسکوپی مجهز شد

اورژانس فعلی بیمارستان ازنظر امکانات قابل‌قبول نبوده و فضای آن به‌نوعی فرسوده است، به همین دلیل اقدام به احداث اورژانس جدیدی برای مردم اهر کردیم تا فضایی درخور مردم منطقه با امکانات جدید در اختیار داشته باشیم.

به گزارش اهروصال؛ رئیس بیمارستان اهر؛ امیر فرجامی در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اهر با اشاره به اینکه بیمارستان اهر به جمعیت ۲۰۰ هزارنفری منطقه ارسباران خدمات ارائه می‌دهد گفت: بیمارستان اهر یکی از مجهزترین بیمارستان‌های منطقه هست و روزبه‌روز درحال‌توسعه می‌باشد.

وی در ادامه از افتتاح بخش اورژانس جدید بیمارستان تا عید فطر امسال خبر داد و گفت: اورژانس فعلی بیمارستان ازنظر امکانات قابل‌قبول نبوده و فضای آن به‌نوعی فرسوده است، به همین دلیل اقدام به احداث اورژانس جدیدی برای مردم اهر کردیم تا فضایی درخور مردم منطقه با امکانات جدید در اختیار داشته باشیم. در این راستا تعداد تخت‌های اورژانس اهر به ۲۱ تخت افزایش پیدا کرد. این اورژانس در زمینی به مساحت ۹۲۰ مترمربع و با تلاش رئیس شبکه بهداشت و درمان اهر و مساعدت‌های ریاست دانشگاه علوم پزشکی تبریز و با صرف اعتبار بیش از ۱ میلیارد تومان با تجهیزات به‌روز و پیشرفته به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در ادامه با توجه به اینکه بیمارستان اهر بعد از بیمارستان امام رضا (ع)، بزرگ‌ترین بیمارستان استان است مطرح کرد: بخش زایمان طبیعی (LTI) اهر در حال احداث است و رئیس شبکه بهداشت و درمان اهر نیز پیگیر این اقدام بوده و حتی پروژه ساختمانی آن در زمستان نیز تعطیل نشد و به کار خود ادامه داد.

رئیس بیمارستان اهر در ادامه افزود: کلینیک غربالگری سرطان در اهر در حال احداث است بوده و در مساحت ۲۵۰۰ متر احداث و تا هفته دفاع مقدس افتتاح خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بیمارستان اهر، پس از بیمارستان مرند دومین شهری در استان است که مجهز به دستگاه لاپاراسکوپی شده است اظهار داشت: لاپاراسکوپی نوعی جراحی کمتر تهاجمی به بیمار است که می‌توان در برخی بیماری‌ها مانند بیماری کیسه صفرا از آن استفاده کرد و کمترین آسیب را به بیمار زد.

فرجامی در آخر با توجه به راه‌اندازی سامانه الکترونیکی نظرسنجی بیمارستان اهر گفت: انتقاد در هرکجا پذیرفته و طبیعی است و قبلاً این انتقادها شفاهی و کتبی به بیمارستان منتقل می‌شد ولی امروزه با راه‌اندازی سامانه جدید نظرسنجی در سایت بیمارستان به آدرس www.aharhosp.tbzmed.ac.ir بیماران می‌توانند شکایات خود را به‌صورت الکترونیکی و بدون نیاز به مراجعه حضوری با ما در میان بگذارند و هرگونه انتقاد و پیشنهاد خود را با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام/

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 106404 توسط قربان موحد و در روز سه‌شنبه 13 ژوئن 2017 ساعت 19:02:02
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر