شماره : 105628
8 / 5 / 2017 - 10:14

غنی سازی اوقات فراغت جوانان آذربایجان شرقی با رویکرد سازندگی

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان از غنی سازی اوقات فراغت جوانان آذربایجان شرقی با رویکرد سازندگی خبر داد.

به گزارش اهروصال به نقل از مهر؛ سرهنگ پاسدار جعفر رزمی ظهر امروز یک شنبه در آستانه سالروز تشکیل بسیج سازندگی در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب اضافه کرد: برکات اردوهای جهادی هم از بعد معنوی و هم از نظر خدمات رسانی طی سالیان گذشته در استان بسیار بارز بوده است.

رزمی در همین خصوص افزود: سال گذشته ۱۵۲ پروژه از قبیل ساخت و تعمیر مساجد، احداث خانه محروم و آب رسانی به روستاهای محروم باصرف هزینه ۷ میلیارد ریال با اولویت مناطق دور افتاده و کم برخوردار استان مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی برگزاری کارگاه های آموزشی و توانمند سازی تولید کنندگان روستایی با محوریت تامین و ارتقای امنیت غذایی را دیگر رویکرد سازمان متبوعش برشمرد و گفت: فعال سازی استعداد های راکد و پنهان بخش روستایی و کمک به اشتغال این بخش از جامعه از طریق بالابردن عرصه ی بهره وری، مطابق با اهداف سیاست های مقاومتی است.

جعفر رزمی کاهش دور ریز تولیدات کشاورزی و دامی را از دیگر اولویت های بسیج سازندگی استان عنوان و تصریح کرد: در سال گذشته ۲۷۰ میلیارد ریال از اعتبارات بسیج سازندگی استان برای راه اندازی و توانمدسازی یک هزار و ۶۴۷  واحد صنایع تبدیلی تسهیلات ارایه گردیده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان برنامه ریزی برای اعزام ۱۹۲ اردوی جهادی تخصصی، احداث ۱۳۰ خانه محروم، کمک به توسعه پایدار و ارایه خدمات آموزشی و مشاوره ای را از اولویت های این سازمان برای سال جاری دانست و افزود: امروز بسیج سازندگی مفتخر است که در کنار کاهش هزینه های پنهان دولتی، عامل پیوند نظام مقدس جمهوری اسلامی با بخش محروم و کم برخوردار جامعه می باشد.

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 105628 توسط قربان موحد و در روز دوشنبه 8 می 2017 ساعت 10:14:50
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر