شماره : 104990
19 / 4 / 2017 - 14:07

تغییر لیست مواد مخدر و روانگردان در جمهوری آذربایجان/ ایرانی‌ها از بردن قرص‌های ممنوعه به ‌آذربایجان خودداری کنند + اسامی داروها

بر اساس تغییرات جدید در لیست مواد مخدر و روانگردان در جمهوری آذربایجان، لازم است شهروندان ایرانی از به‌همراه داشتن بعضی از اقام دارویی هنگام عبور از مرز این کشور ممانعت ورزند.

به گزارش اهروصال به نقل از آناج؛ بنابه اخبار رسانه‌های جمهوری آذربایجان، لیست مواد دارویی با ترکیب‌های روان گردان و مخدر در این کشور تغییر یافته و نظارت بر ورود، خروج، ترانزیت و معاملات این اقلام دارویی افزایش خواهد یافت.

در لیست جدید ارائه شده از طرف وزارت بهداشت جمهوری آذربایجان (MT-45 (İC-6 و استیل فنتانیل به لیست مواد مخدره افزوده شد. همچنین آلفا پیرولیدینووالروفن، متوکستامین، پارامتوکستامین، پارامتیل و متیلامینورکس نیز به لیست روان گردان‌ها افزوده شدند.

لازم به ذکر است با توجه به تغییر لیست مواد مخدر و داروهای روان گردان از طرف دولت جمهوری آذربایجان، ضروری است گردشگران ایرانی برای ورود به خاک این کشور توجه لازم به این مسئله را داشته باشند.

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 104990 توسط قربان موحد و در روز چهارشنبه 19 آوریل 2017 ساعت 14:07:57
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر