شماره : 104410
16 / 3 / 2017 - 1:28

مسئولین با پدیده شوم «خرید رأی» مقابله جدی و قاطع کنند

امام جمعه اهر گفت: به دلیل اینکه انتخابات مجلس به‌صورت صحیح برگزار نگردید با ابطال آن‌هم دولت و هم مردم دچار خسارت گردیدند.

به گزارش اهروصال؛ امام‌جمعه اهر در آستانه برگزاری انتخابات اردیبهشت ۹۶ در دیدار اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای اهر با تأکید بر اینکه انتخابات باید کاملاً در بستر قانونی اجرا شود؛ مسئولین دولتی را از مداخله جانب‌دارانه در امر انتخابات بر حذر داشت و افزود: وظیفه دولت و مسئولان دولتی فقط آماده کردن زمینه برگزاری انتخابات سالم و قانونی است.

وی ضمن اشاره به ابطال انتخابات مجلس در اهر گفت: به دلیل اینکه انتخابات مجلس به‌صورت صحیح برگزار نگردید با ابطال آن‌هم دولت و هم مردم دچار خسارت گردیدند.

آیت‌الله حاجی‌زاده با اشاره به مسئله خرید رأی و وارد شدن پول در امر انتخابات بر لزوم برخورد جدی مسئولان قضایی، اجرایی و نظارتی با این پدیده شوم و نامبارک تأکید نمودند.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی افزود: آن شورایی که خدمت از اهداف آن نیست نبودنش از بودنش بهتر است. هدف از تشکیل شوراهای اسلامی عمل به اصل مشورت و دخیل نمودن خرد جمعی در حل مشکلات جامعه است نه تأمین منافع شخصی و ایجاد مفاسد مالی.

امام‌جمعه اهر ضمن توصیه به قانونمندی و قانون‌مداری در تائید صلاحیت‌ها گفت: نباید به افراد ناباب، نااهل و نامحرم اجازه ورود به شوراها داده شود تا شاهد فجایع تأسف‌برانگیز در آن‌ها نباشیم و از طرف دیگر افراد شایسته، سالم و پاک دست نباید بدون دلیل و مدرک رد صلاحیت شوند.

تصویر از آرشیو

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 104410 توسط قربان موحد و در روز پنج‌شنبه 16 مارس 2017 ساعت 01:28:44
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر