شماره : 104298
10 / 3 / 2017 - 23:56

آیین رونمایی از کتاب اهر شهر هالا

آیین رونمایی از کتاب اهر شهر «هالا» با حضور مولف کتاب،رئیس اداره ارشاد اهر، اساتید «هالا» از جمله برادران بنیانگذار هنر رزمی هالا «اسماعیل ملک جهانی» در محل سالن ارشاد اهر برگزار شد.

به گزارش اهروصال؛ آیین رونمایی از کتاب «اهر شهر هالا » با حضور مولف کتاب،رئیس اداره ارشاد اهر، اساتید «هالا» از جمله برادران بنیانگذار هنر رزمی هالا «اسماعیل ملک جهانی» در محل سالن ارشاد اهر برگزار شد.

این مراسم با تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم ، پخش سرود ملی و خوش آمد گویی استاد هالا کار «بابایی» به حضار کار خود را آغاز کرد.

در ادامه بابایی ضمن تشکر از استاد بهروان و چلنگری از مولف کتاب آقای جعفر خضوعی قدردانی کرده و از ایشان به عنوان استاد خود در زمینه اخلاق یاد کرد.

همچنین وی از آقایان مسعود و ابوالفضل ملک جهانی برادران استاد ملک جهانی و همچنین پرویز ملک جهانی پسر عموی استاد اسماعیل ملک جهانی بابت حضور در این مراسم قدردانی کرده و گفت: نابغه ورزش های رزمی یک ایرانی است، یک آذربایجانی است ، یک ارسبارانی است و یک اهری است.

وی افزود: مقدمه این کتاب را خود استاد اسماعیل ملک جهانی نوشته اند تا مهر تاییدی بر مطالب این کتاب ارزشمند باشد.

پس از سخنان استاد بابایی، کلیپی از حضور استاد اسماعیل ملک جهانی در اهر و هنرهای رزمی هالا برای عموم پخش شد.

در ادامه برنامه با مجری گری استاد خلیفه لو به کار خود ادامه داد. وی ضمن خیر مقدم گویی خدمت حضار از آقایان جعفر خضوعی مولف کتاب، مسعود ملک جهانی، ابوالفضل ملک جهانی،پرویز ملک جهانی، رئیس اداره ارشاد اهر، استاد چلنگری و بهروان، استاد حسین دوستی و جمعی از مسئولین ، هنرمندان و هالا کاران صاحب نام جهت رونمایی از کتاب «اهر شهر هالا» دعوت به عمل آورد. در این مراسم افراد دعوت شده امضای خود را روی لوح یادبود کتاب به ثبت رساندند.

پس از رونمایی جعفر خضوعی مولف کتاب با اهدای نسخه ای از آن به جمع حاضر از آنان بابت حضور در مراسم و حمایت خود قدردانی کرد.

در ادامه برنامه «حسین دوستی» نویسنده اهری ضمن قرائت قسمتی از سوگندنامه هالا گفت: اسماعیل ملک جهانی یک شخصیت جهانی است.

وی در ادامه درمورد «جعفر خضوعی» افزود: اگر نوشته های این شخص در دوهفته نامه گویا را جمع کنیم شاید بتوان گفت بیش از ۱۰۰ ها جلد کتاب نوشته است.

گزارش تصویری/

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 104298 توسط قربان موحد و در روز جمعه 10 مارس 2017 ساعت 23:56:19
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر