شماره : 104279
10 / 3 / 2017 - 13:31

واردات تازیانه و شلاق تا کلاه گیس و خلال دندان/ ورود ۳۷۷ میلیارد تومان لوازم آرایشی و بهداشتی

براساس اطلاعات تجارت خارجی در سال جاری بیش از ۳۷۷ میلیارد تومان لوازم آرایشی و بهداشتی وارد کشور شد.

به گزارش اهروصال به نقل از خبرگزاری فارس، براساس آمار تجارت خارجی کشور در ۱۱ ماه سال جاری بالغ بر ۴۳۰ هزار و ۴۶۶ دلار به وزن ۳۵۶ هزار کیلوگرم چتر بارانی، آفتابی و سایه‌بان از کشورهای چین، امارات، ایتالیا و ترکیه وارد شده است. معادل ریالی این کالاها ۱۳ میلیارد و ۳۲۰ میلیون و ۹۱۵ هزار تومان است.

همچنین براساس آمارهای گمرک در این مدت ۱۲ هزار و ۶۶۹ دلار عصا، تازیانه و شلاق وارد شده است. سهم کلاه‌گیس، ریش و موی مصنوعی ۳۴ هزار و ۷۱۴ دلار است.

به گزارش فارس، در این مدت بالغ بر ۳۳ میلیون و ۵۶ هزار و ۴۰۳ دلار لوازم آرایشی، ۲۶ میلیون و ۶۳۹ هزار و ۵۶۵ دلار انواع شامپو ، ۱۹۸ هزار و ۵۱۲ دلار نخ دندان، ۶ میلیون و ۶۳۱ هزار و ۱۷۳ دلار مواد پاک کننده دندان و ۲۷ میلیون و ۵۵۲ هزار و ۶۰۶ دلار کالاهای بهداشتی و معطر و خوشبو کننده به کشور آمد.

به گزارش فارس، همچنین در این مدت ۵ میلیون و ۲۱۳ هزار و ۳۸۰ دلار عطریات و اودوتوالت‌ها (ادکلن) به کشور وارد شده و در مجموع بیش از ۹۹ میلیون و ۲۹۱ هزار و ۶۳۹ دلار لوازم آرایشی و بهداشتی به کشور آمده که با احتساب دلار ۳۸۰۰ تومن بالغ بر ۳۷۷ میلیارد و ۳۰۸ میلیون و ۲۲۸ هزار تومان کالا می‌شود.

انتهای پیام

 

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 104279 توسط قربان موحد و در روز جمعه 10 مارس 2017 ساعت 13:31:53
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر