شماره : 104140
8 / 3 / 2017 - 1:04

در انتخابات شخصی را انتخاب کنیم که برنامه‌های اقتصادی و فرهنگی دارد

؛ شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر با حضور اعضای شورا و ریاست امام‌جمعه شهرستان اهر سه‌شنبه ۱۷ اسفندماه تشکیل شد.

به گزارش اهروصال؛ شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر با حضور اعضای شورا و ریاست امام‌جمعه شهرستان اهر سه‌شنبه ۱۷ اسفندماه تشکیل شد.

امام‌جمعه اهر آیت‌الله «حاجی‌زاده» در شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر مطرح کرد: این آخرین جلسه شورای فرهنگ عمومی در سال جاری است و امیدوارم تا به امروز به‌تمامی وظایف خود با محوریت رضایت الله است به‌خوبی عمل کرده باشیم. اگر اعمالی انجام داده باشیم که رضایت خدا را به همراه داشته باشد یعنی موفق عمل کرده‌ایم ولی درصورتی‌که در پرونده اعمالمان وضعیت بد باشد بخصوص در خصوص کنترل نفس خود باید استغفار کرد.

وی اظهار داشت: در سال ۹۶ ملت ایران با آزمون بزرگی روبروست که باید با حضور حداکثری و انتخاب فرد شایسته در این آزمون شرکت کنند. باید رویکرد عامه مردم در انتخابات برطرف کردن نیازهای جامعه و نظام باشد نه اینکه با معیارهای انتخابی قومی قبیله‌ای به‌پای صندوق‌های رأی بیاییم.

وی خاطرنشان کرد: امروزه جامعه با مشکلاتی روبروست، پس باید در انتخابات شخصی را انتخاب کنیم که برنامه‌های اقتصادی و فرهنگی دارد تا جامعه به سمت پویایی و پیشرفت برود نه اینکه حزبی و قومی قبیله‌ای در انتخابات شرکت کنیم.

رئیس جلسه فرهنگ عمومی اهر گفت: در سال آینده نیاز به برگزاری جلساتی با محوریت انتخابات نیازمندیم.

وی در خصوص اقتصاد مقاومتی افزود: اصل اول برای این مسئله فرهنگ‌سازی است. اگر کاری کنیم که افراد از همان دوران کودکی به دنبال کالای خارجی نروند و اولویت آن‌ها در انتخاب کالای ایرانی باشد مشکل اقتصاد حل می‌شود. البته نباید این موضوع را فراموش کرد که تولیدکنندگان نیز باید کیفیت کالای خود را افزایش دهند.

امام‌جمعه اهر در پایان جلسه از تمامی اعضای حاضر به خاطر برنامه‌ها و فعالیت‌های انجام‌شده تشکر کرد.

گزارش تصویری از جلسه/

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 104140 توسط قربان موحد و در روز چهارشنبه 8 مارس 2017 ساعت 01:04:59
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر