شماره : 102741
31 / 1 / 2017 - 8:00

تخفیف ۳۵ درصدی عوارض شهرداری به مناسبت دهه فجر

اهروصال: شهردار اهر گفت: شهرداری اهر به مناسبت دهه فجر ۳۵ درصد تخفیف در عوارض اعمال می‌کند.

مرتضی اعیانی در گفتگو با خبرنگار اهروصال ضمن تبریک فرارسیدن سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ایام الله دهه فجر بهترین زمان برای تبیین و بازگو کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

شهردار اهر با اشاره به اینکه هنوز با گذشت ۳۸ سال از عمر انقلاب دشمنی مستکبران عالم با انقلاب اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ادامه دارد، گفت: خوشبختانه با رهبری مقام معظم رهبری بعد از امام خمینی(ره) اکنون شاهد صدور انقلاب به اقصی نقاط جهان هستیم و این افتخاری بزرگ برای ملت و کشور محسوب می شود.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری اهر همانند سایر دستگاه های دولتی و غیردولتی در برگزاری برنامه های دهه مبارک فجر همکاری مستمری دارد، تاکید کرد: برنامه های دهه فجر بایستی همانند سال های گذشته به صورت مردم محور برگزار شود چراکه این نظام و انقلاب حاصل فداکاری های تمامی مردم کشور است.

اعیانی بابیان اینکه شهرداری اهر به مناسبت دهه فجر ۳۵ درصد تخفیف در عوارض اعمال می‌کند، اظهار داشت: طبق مصوبه شماره ۸۰ اعضای شورای اسلامی شهر اهر، آن دسته از مودیانی که از ۱۰ بهمن ماه نسبت به پرداخت عوارض خود اقدام کنند مشمول تخفیف ۳۵ درصدی در زمینه عوارضات ابقاء شده و هزینه های زیربنا، عوارض تفکیک مجاز، عوارض کسب پیشه و پروانه های ساختمانی تجاری و مسکونی می شوند.

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 102741 توسط قربان موحد و در روز سه‌شنبه 31 ژانویه 2017 ساعت 08:00:22
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر