شماره : 102332
28 / 1 / 2017 - 10:19

برف‌روبی معابر عمومی و خیابان‌های اهر/ مردم از پارک خودروها در کنار خیابان‌ها خودداری کنند

اهروصال: شهردار اهر با اشاره به اینکه ۱۸۰ نفر از نیروهای شهرداری اهر مشغول به برف‌روبی هستند، گفت: ما از ظرفیت‌های تمامی ماشین‌آلات سنگین برای تسهیل در امور مردم استفاده کرده‌ایم و تنها مشکلی که با آن روبرو بودیم پارک خودروها در کنار خیابان‌ها بود که باعث کندی در عملیات برف‌روبی کرد ولی ما تا حد توان تلاش می‌کنیم تا برای شهروندان اهری خدمات مطلوبی ارائه کنیم.

مرتضی اعیانی شهردار اهر در گفت‌وگو با خبرنگار اهروصال با اشاره به اینکه عملیات برف‌روبی معابر عمومی شهر اهر از اواخر شب جمعه آغاز کرده‌ایم، اظهار داشت: در حال حاضر ۸ اکیپ نمک‌پاشی، ۶ دستگاه لودر و گریدر و ۴ دستگاه مینی لودر از شب گذشته مشغول به برف‌روبی معابر عمومی و خیابان‌های شهر اهر هستند و فعلاً بالای ۱۸۰ نفر از نیروهای شهرداری اهر با احتساب نیروهای واحد خدمات شهری مستقیماً به برف‌روبی مشغول‌اند.

وی بابیان اینکه هواشناسی بارش برف ۴۰ سانتی‌متری را برای شهرستان اهر پیش‌بینی کرده است، افزود: در عرض چندین ساعت عملیات نمک‌پاشی در سطح شهر و معابر عمومی انجام شده و هم‌اکنون نیز ادامه دارد و از طرفی هم‌زمان با نمک‌پاشی، برف‌روبی هم صورت می‌گیرد.

شهردار اهر ادامه داد: سعی می‌کنیم تا عمده برف‌روبی را امروز انجام دهیم به لحاظ این‌که از روز یک‌شنبه با کاهش دمای هوا شاهد یخبندان خواهیم بود.

اعیانی در ادامه از مردم خواست تا از پارک خودروها در حاشیه خیابان‌های اصلی و فرعی و کنار جوی‌ها خودداری کنند تا ماشین‌آلات و دستگاه‌های برف‌روبی بتوانند عملیات برف‌روبی را بدون هیچ مشکل و موانعی ادامه دهند.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه در جریان بارش برف طی ماه گذشته مردم از عملکرد شهرداری اهر انتقاد داشتند به نظر شما منشأ این انتقادات چه چیزی می‌تواند باشد؟ گفت: ما تا حد توان موجود نیروها، ماشین‌آلات و دستگاه‌های برف‌روبی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم، معمولاً جریان برف‌روبی معابر کمی زمان می‌برد و از طرفی در موضوع بارش برف ماه گذشته برخی از ماشین‌آلات مشکل فنی داشتند.

پارک خودروها در کنار خیابان‌ها باعث کندی عملیات برف‌روبی می شود

شهردار اهر اضافه کرد: فعلاً در تأمین نمک مشکلی نداریم و نمک زمستان را به حد کافی تأمین کرده‌ایم و همچنین اخیراً یک دستگاه لودر به جمع ناوگان ماشین‌آلات شهرداری اهر تحویل‌شده و یک دستگاه گریدر نیز برای شهرداری اختصاص‌یافته که سعی می‌کنیم در کمترین زمان این ماشین‌آلات را از سازمان همیاری شهرداری‌ها تحویل بگیریم.

اعیانی با تأکید بر اینکه طبیعی است که مردم هنگام بارش برف از شهرداری انتظار داشته باشند که تمامی کوچه‌ها و خیابان‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برف‌روبی و نمک‌پاشی کند، خاطرنشان کرد: بدون این‌که وقفه‌ای در عملیات برف‌روبی انجام شود از ظرفیت‌های تمامی ماشین‌آلات سنگین برای تسهیل در امور مردم استفاده کرده‌ایم و در گذشته تنها مشکلی که با آن روبرو بودیم پارک خودروها در کنار خیابان‌ها بود که باعث کندی در عملیات برف‌روبی کرد ولی ما تا حد توان تلاش می‌کنیم تا برای شهروندان اهری خدمات مطلوبی ارائه کنیم.

انتهای پیام/

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 102332 توسط قربان موحد و در روز شنبه 28 ژانویه 2017 ساعت 10:19:50
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر