شماره : 102095
25 / 1 / 2017 - 9:16

اجرای طرح بیمه همگانی از مهم‌ترین عامل بهبود نسبی سلامت مردم کشور

اهروصال: نماینده معین مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح بیمه همگانی یکی از اقدامات مؤثر دولت یازدهم در زمینه سلامت همگانی بوده که تأثیر این طرح‌ها به وضوح در زندگی اقشار کم درآمد و نیازمند مشاهده می‌شود.

به گزارش خبرنگار اهروصال، رضا علیزاده جلسه مشترک با مدیرکل و معاونان بیمه سلامت آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه بیمه سلامت یکی از تکیه‌گاه‌ها و امید مردم کشور در حوزه سلامت همگانی محسوب می‌شود، اظهار داشت: بیمه سلامت علاوه بر اینکه خدمات ارزشمندی برای مردم کشور ایجاد کرده، برای خانواده‌های کم‌درآمد و بی‌بضاعت هم نور امید است.

وی اجرای طرح بیمه همگانی را مهم‌ترین عامل بهبود نسبی سلامت مردم کشور دانست و افزود: طرح بیمه همگانی یکی از اقدامات مؤثر دولت یازدهم در زمینه سلامت همگانی بوده که تأثیر این طرح‌ها به وضوح در زندگی اقشار کم درآمد و نیازمند مشاهده می‌شود.

نماینده معین مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی کاهش هزینه خانواده‌ها در زمینه بیمه و خدمات درمانی را از مزیت‌های بیمه سلامت همگان عنوان کرد و یادآور شد: اجرای طرح موفق بیمه سلامت در دولت یازدهم بسیاری از هزینه‌های خانواده‌ها را در حوزه درمانی کاهش داده است.

علیزاده با تاکید بر اینکه اکثر نمایندگان مجلس شورای اسلامی از اجرای طرح بیمه سلامت همگانی حمایت می‌کنند، خاطرنشان کرد: این طرح با مزیت‌ها و خدماتی که برای اقشار نیازمند انجام داده امیدواریم با رویکرد و مدیریت هر چه بهتر این سازمان بتواند طرح‌ها و برنامه‌های خود را به سرانجام برساند.

 

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 102095 توسط قربان موحد و در روز چهارشنبه 25 ژانویه 2017 ساعت 09:16:19
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر