شماره : 101082
9 / 1 / 2017 - 20:43

مودت و محبت اهل‌بیت بزرگ‌ترین سرمایه ما ایرانیان است

اهروصال: امام‌جمعه شهرستان اهر گفت: مردم منطقه ارسباران ازلحاظ اعتقادی و ولایی محب اهل‌بیت هستند.

به گزارش خبرنگار اهروصال، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهر اظهار داشت: ارتحال ناگهانی عالم مجاهد آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت عرض می‌کنم فردی که قبل و بعد از انقلاب زحمات و مجاهدت‌های بسیار متحمل شده بود .

وی افزود: ارتحال عالمان دینی زنگ خطری برای جامعه است حضرت علی (ع) می‌فرمایند: چیزی که انسان را از گردنه‌ها نجات می‌دهد تقوا است تقوا خیلی مهم است خوش به حال کسانی که توانسته‌اند تقوای خود را در گردنه‌های حساس حفظ کنند انشا الله مورد غفران و رحمت الهی قرار گیرند.

حاجی‌زاده ادامه داد: وظیفه ما این است زمانی که چهره انقلابی از دنیا می‌رود جایگزین شود جایگزینی کیفی، بر طبق منویات مقام معظم رهبری تا خط اصیل امام (ره) و انقلاب حفظ شود تا بتوانیم دین خود به خون شهدا را ادا کنیم دشمنان در جریان ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به فکر دوقطبی کردن جامعه بودند که با درایت مقام معظم رهبری این توطئه نیز ناکام ماند.

امام‌جمعه شهرستان اهر با ذکر اینکه مسئله تبلیغ مهم است گفت: در اسلام تبلیغ جایگاه خاصی دارد و بخصوص تبلیغ دین و معارف اسلامی که حاصل تلاش پیامبران و اهل‌بیت و علماء برجسته است.

این مقام مسئول بابیان اینکه تبلیغ جهاد است و متأسفانه بعضی‌ها در برابر تبلیغ می‌ایستند ولی هیچ‌گاه موفق نخواهند شد افزود: دین را باید بدون افراط‌وتفریط  تبلیغ کرد.

وی بابیان اینکه با توجه به تکنولوژی، جهان به یک دهکده کوچک تبدیل‌شده گفت: باید با استفاده از تکنولوژی‌های روز و مجازی به تبلیغ دین پرداخت این فرصتی استثنایی برای این امر مهم است.

حاجی‌زاده با اشاره به ایجاد قرارگاه فرهنگی در شهرستان اهر عنوان داشت: هدف از ایجاد قرارگاه فرهنگی همسو شدن نهادهای علمی و فرهنگی در جامعه است تا بتوان یک تحول بزرگ ایجاد کرد.

امام‌جمعه شهرستان اهر بابیان اینکه مردم منطقه ارسباران ازلحاظ اعتقادی و ولایی محب اهل‌بیت هستند از زحمات حجت‌الاسلام محمدعلی حقی امین تشکر و برای حجت‌الاسلام حسین ستاری رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهر معرفی و آرزوی توفیق کرد.

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 101082 توسط قربان موحد و در روز دوشنبه 9 ژانویه 2017 ساعت 20:43:37
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر