شماره : 100471
1 / 1 / 2017 - 13:24

سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد تومانی در احداث مجتمع آب‌درمانی یل سویی شهرستان اهر

اهروصال: فرماندار شهرستان اهر گفت: سرمایه‌گذار بخش خصوصی در احداث مجتمع آب‌درمانی یل سویی شهرستان اهر بیش از ۶ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌کند.

به گزارش خبرنگار اهروصال، سید محمد عابدی در جلسه بررسی مشکلات پروژه‌های اقتصادی و گردشگری اقتصاد مقاومتی که با حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی شهرستان اهر برگزار شد، اظهار داشت: مجتمع آب‌درمانی یل سویی که در محور جاده اهر – مشکین‌شهر با سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذار بخش خصوصی احداث می‌شود با حمایت دولت و انعقاد قرارداد مقرر شد تا سرمایه‌گذار جهت احداث این مجتمع اقدام کند درحالی‌که سرمایه‌گذار هیچ‌گونه نیازی به تسهیلات بانکی ندارد.
وی با اشاره به اینکه پیمانکار پروژه مجتمع آب‌درمانی یل سویی شهرستان اهر نیز انتخاب‌شده است، افزود: اقدامات اولیه استارت پروژه مجتمع آب‌درمانی یل سویی از ۸ ماه گذشته آغازشده و در جزو طرح‌های اقتصاد مقاومتی قرارگرفته و تا روزهای اخیر این پروژه با معارضین شخصی روبرو بود که خوشبختانه با همکاری دستگاه قضایی و رفع مشکل معارضین راه برای سرمایه‌گذار پروژه یل سویی باز شد.
فرماندار شهرستان اهر ادامه داد: پروژه مجتمع آب‌درمانی یل سویی شهرستان اهر در اراضی منابع طبیعی و آبخیزداری واقع‌شده و این سازمان به‌منظور تسریع در پروژه و حمایت از سرمایه‌گذار بخش خصوصی همکاری خوبی داشته‌اند و اکنون تنها مشکل این مجتمع مربوط به حفاظت محیط زیست است که اگر این مشکل نیز حل شود در ایام‌الله دهه فجر امسال پروژه مجتمع آب‌درمانی یل سویی شهرستان اهر کلنگ زنی می‌شود.
عابدی بابیان اینکه سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای احداث مجتمع آب‌درمانی یل سویی شهرستان اهر ۶ میلیارد تومان اعتبار اولیه در نظر گرفته است، گفت: احداث پروژه‌های گردشگری همچون یل سویی برای رونق صنعت گردشگری شهرستان اهر تأثیرگذار بوده و در کمک به تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی می‌تواند به‌خوبی نقش ایفاء کند.
وی با تأکید بر اینکه تعهد خیرین مدرسه‌ساز برای ساخت ۲۴ باب مدرسه در شهرستان اهر حاصل تلاش‌های گروهی مدیریت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی و تجهیز مدارس است، اضافه کرد: خیرین مدرسه‌ساز در حالی ۲۴ باب مدرسه در اهر مس سازند که سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور نیز ۱٫۵ برابر میزان تعهد خیرین مدرسه‌ساز هزینه خواهد کرد.

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 100471 توسط قربان موحد و در روز یکشنبه 1 ژانویه 2017 ساعت 13:24:50
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر