شماره : 100458
31 / 12 / 2016 - 17:46

صعود دراماتیک تراکتورسازان به فینال جام حذفی/ سرخ‌پوشان از ذوب آهن انتقام گرفتند!

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با برتری دراماتیک مقابل مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی برای چهارمین بار به فینال این رقابت‌ها صعود کرد.

به گزارش اهروصال به نقل از  آناج، در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز در یک بازی دراماتیک و جذاب با نتیجه ۳ بر ۲ از سد میزبانش ذوب آهن اصفهان، مدافع عنوان قهرمانی گذشت و برای چهارمین بار به فینال این مسابقات صعود کرد.

این مسابقه که از ساعت ۱۴:۳۰ امروز شنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد، در ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی یک به یک به اتمام رسید تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود و در وقت‌های اضافه شاگردان قلعه‌نویی با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شده و میزبان خود را از سر راه برداشتند.

احسان پهلوان در دقیقه ۴۴ برای ذوب آهن گلزنی کرد و فرزاد حاتمی در دقیقه ۹۰ گل تساوی را برای تراکتورسازی به ثمر رساند. محمد ابراهیمی هم در دقیقه ۹۲ توانست گل دوم را برای تراکتور به ثمر برساند. بنگستون در دقیقه ۱۲۰ از روی نقطه پنالتی برای ذوب آهن و محمد نوری در دقیقه ۱۲۱ مجددا برای تراکتور گلزنی کرد.

این مسابقه در حالی به اتمام رسید که مرتضی تبریزی مهاجم ذوب آهن در دقیقه ۷۰ از زمین مسابقه اخراج شد و همین مسئله باعث شد تا تراکتورسازی در دقایق پایانی بازی فشار زیادی روی دروازه حریف بیاورد. فشار حملات تراکتورسازی جواب داد و فرزاد حاتمی در واپسین دقیقه با یک ضربه سر گل تساوی را به ثمر رساند.

در دقایق ابتدایی وقت‌های اضافه بود که محمد ابراهیمی بازیکن تراکتورسازی با یک ضربه زیبا گل دوم را برای تیمش به ثمر رساند تا امیر قلعه نویی به خواسته اش در این مسابقه برسد. در ادامه این تیم ذوب آهن بود که با وجود یک بازیکن کمتر حملات زیادی را برای برگرداندن نتیجه انجام داد.

از جمله حواشی این مسابقه می توان به اخراج کرار جاسم بازیکن جنجالی تراکتورسازی اشاره کرد. کرار که هنگام تعویض با بازیکنان ذوب آهن درگیری پیدا کرده بود، از سوی داور مسابقه در دقیقه ۱۱۱ اخراج شد.

دقایق پایانی وقت‌های اضافه از جذابترین دقایق فوتبال ایران بود. در حالی که تراکتورسازی می توانست در دقیقه ۱۱۸ گل سوم را به ثمر برساند، موقعیت ۲ به تک این تیم هدر رفت و در برگشت، تیم ذوب آهن صاحب یک پنالتی شد. جری بنگستون در دقیقه ۱۲۰ این پنالتی را به گل تبدیل کرد ولی یک دقیقه بعد شوت سنگین محمد نوری از پشت محوطه جریمه، گل سوم تراکتورسازی را در پی داشت.

بدین ترتیب تراکتورسازی با حذف مدافع عنوان قهرمانی جواز حضور در دیدار نهایی جام حذفی را کسب کرد و حریف نفت تهران در بازی فینال شد.

اتفاق ویژه: تراکتورسازی با این پیروزی انتقام دو تیم همشهری خود گسترش فولاد و ماشین‌سازی را از تیم ذوب آهن گرفت و همچنین رکورد صد در صدی برتری با امیر قلعه‌نویی در خانه این تیم اصفهانی را حفظ کرد.

گروه داوری: داور وسط: حسین زرگر – کمک‌ها: بابک داوری و هادی طوسی

اخطار: حجت حق وردی(۵۷) و مرتضی تبریزی (۴۷) (۷۰) از ذوب آهن و کرار جاسم(۱۱۰) و (۱۱۱) و محمد ابراهیمی(۱۱۷) از تراکتورسازی

اخراج: مرتضی تبریزی (۷۰) از ذوب آهن و کرار جاسم (۱۱۱) از تراکتورسازی

ذوب آهن اصفهان: رشید مظاهری، وحید محمدزاده، حجت حق وردی، محمد نژادمهدی، مهران درخشان مهر، دانیال اسماعیلی فر،محمد رضا حسینی (۱۱۴ یاسر فیضی)، مهدی مهدی پور، احسان پهلوان، مهدی رجب‌زاده (۸۷ محمدرضا عباسی)، مرتضی تبریزی
سرمربی: سیدمجتبی حسینی

تراکتورسازی تبریز: محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، هادی محمدی، محمد ایرانپوریان، محمدرضا مهدی زاده (۷۱ محسن بنگر)، مهدی کیانی، محمد نوری، کرار جاسم محمد، محمد ابراهیمی، سروش رفیعی (۷۱ مهدی شریفی)، فرزاد حاتمی.
سرمربی: امیر قلعه نویی

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 100458 توسط قربان موحد و در روز شنبه 31 دسامبر 2016 ساعت 17:46:13
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر