شماره : 100349
30 / 12 / 2016 - 11:37

استعدادیابی باشگاه مس سونگون در ورزقان/ احداث دو زمین چمن مصنوعی

مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان از توجه ویژه این باشگاه به مسائل فرهنگی و ورزشی ورزقان با همراهی مسئولین شهرستان خبر داد.

به گزارش اهروصال، محمد رضا کافی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری آوای ورزقان، اظهار داشت: به منظور ایجاد شور و نشاط اجتماعی و توجه به ورزش حرفه ای در شهرستان ورزقان باشگاه فرهنگی و ورزشی مس سونگون در رشته فوتسال از بین جوانان و نوجوانان بومی تست گیری به عمل آورده است.

وی هدف از این تست گیری را تشکیل تیم های ب و پایه باشگاه در رشته فوتسال عنوان کرد و افزود: با تشکیل تیم های پایه در تلاش هستیم تا ورزشکاران مستعد شهرستان را، به جامع ورزش حرفه ای و قهرمانی کشور معرفی کنیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی مس سونگون ورزقان، تصریح کرد: حمایت های باشگاه فرهنگی و ورزشی مس سونگون از نوجوانان و جوانان بومی شهرستان ورزقان مختص به رشته فوتسال نیست و این باشگاه حمایت از رشته هایی چون دومیدانی و سایر رشته های قدرتی و استقامتی را در دستور کار خود قرار داده که با همکاری مسئولین شهرستان اقداماتی را این خصوص انجام داده است.

وی با اشاره به اجاره سالن ورزشی اداره ورزش و جوانان شهرستان ورزقان توسط باشگاه مس سونگون ورزقان، خاطر نشان کرد: این کار با هدف ارائه خدمات مطلوبتر به جوانان شهرستان، برگزاری کلاس های آموزش ورزشی و استفاده از مربیان مجرب در رشته های مختلف با هدف ارتقاء سطح ورزش در شهرستان ورزقان صورت گرفته است.

کافی با بیان اینکه باشگاه مس سونگون ورزقان علاوه بر فعالیت های ورزشی توجه ویژه ای به مسائل فرهنگی دارد، افزود: ورزقان، شهرستانی با فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی است و باشگاه مس سونگون در همین راستا با برگزاری برنامه های مناسبتی، همایش های پیاده روی خانوادگی و سایر برنامه های متناسب سعی در حفظ و ارتقاء برنامه های فرهنگی را در شهرستان دارد.

وی اظهار داشت: باشگاه مس سونگون ورزقان در کنار توجه به مسائل فرهنگی و ورزشی شهرستان، توجه ویژه ای به ایجاد زیرساخت های ورزشی در چارچوب برنامه های شرکت ملی صنایع مس دارد که در نخستین گام احداث دو زمین چمن مصنوعی در شهر ورزقان و روستای دیزج ملک را با همراهی مسئولین شهرستان در برنامه قرار داده است.

مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان گفت: مطالعات دو طرح مذکور توسط شرکت ساخت و توسعه اماکن ورزشی شرکت ملی مس انجام شده و این دو طرح با هدف پرکردن اوقات فراغت جوانان شهرستان و افزایش درصد بهره مندی مردم ورزقان از اماکن ورزشی به زودی اجرایی می شود.

ثبت شده در سایت پایگاه تحلیلی خبری اهروصال طی شماره 100349 توسط قربان موحد و در روز جمعه 30 دسامبر 2016 ساعت 11:37:45
© Copyright 2024 https://aharvesal.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر