کد خبر : 99995
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 دسامبر 2016 - 12:30
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در محور اهر – هوراند راه‌اندازی می‌شود بسته هستند

پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در محور اهر – هوراند راه‌اندازی می‌شود

پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در محور اهر – هوراند راه‌اندازی می‌شود

اهروصال: مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان اهر از راه‌اندازی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در محور اهر – هوراند از بهمن‌ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اهروصال، مرتضی حسین‌زاده در نشست‌خبری با خبرنگاران شهرستان اهر، اظهار داشت: مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان اهر دارای ۷ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و شهری بوده که پایگاه‌های جاده‌ای در محورهای شهر هوراند، اهر – هوراند، اهر – کلیبر، اهر – مشکین‌شهر و بزرگراه اهر – تبریز واقع‌شده‌اند.
مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان اهر از راه‌اندازی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در محور اهر – هوراند از بهمن‌ماه خبر داد، افزود: با تلاش‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در محور اهر – هوراند واقع در روستای مجیدآباد مجوزهای لازم را صادر و از بهمن‌ماه سال جاری راه‌اندازی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه با وجود نبود مجوز مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان برای راه‌اندازی پایگاه جدید امداد و نجات جاده در سطح آذربایجان شرقی از سوی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، اظهار کرد: به دلیل پافشاری و تلاش‌های مستمر مسئولان شبکه بهداشت و درمان اهر پایگاه جدید بین جاده‌ای به‌زودی افتتاح می‌شود.
حسین‌زاده بابیان اینکه مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان اهر دارای ۸ خودروی آمبولانس است، بیان داشت: اخیراً خودروی دو دیفرانسیل و مجهز به امکانات روز برای شهرستان اهر اختصاص یافت که تنها در سطح استان علاوه بر اهر به شهرستان‌های میانه و ورزقان نیز اختصاص‌یافته است.
مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان اهر با تأکید بر اینکه طی سال‌های گذشته و سال جاری پایگاه‌های امداد و نجات بین جاده‌ای اهر رفته‌رفته به مرحله تخریبی رسیده بود، گفت: با تخصیص اعتبارات مورد نیاز پایگاه‌های بین جاده‌ای اهر – کلیبر و اهر – تبریز بازسازی و مجهز شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.