کد خبر : 99918
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 دسامبر 2016 - 19:41
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای جنگ نرم و نفوذ پروژه جدید دشمنان برای تضعیف ایران است/ هدف استکبار در فتنه ۸۸ با هوشیاری رهبری تحقق نیافت بسته هستند

جنگ نرم و نفوذ پروژه جدید دشمنان برای تضعیف ایران است/ هدف استکبار در فتنه ۸۸ با هوشیاری رهبری تحقق نیافت

جنگ نرم و نفوذ پروژه جدید دشمنان برای تضعیف ایران است/ هدف استکبار در فتنه ۸۸ با هوشیاری رهبری تحقق نیافت

اهروصال: امام جمعه اهر با تأکید بر اینکه روش‌های دشمنان برای تضعیف قدرت و نابودی ایران نسبت به گذشته تغییر کرده و به جنگ نرم و نفوذ تبدیل‌شده است، گفت: عده‌ای در فتنه ۸۸ با ناامن کردن خیابان‌ها و ایجاد آشوب در واقع به اهداف دشمنان جمهوری اسلامی ایران تحقق بخشیدند.

به گزارش خبرنگار اهروصال، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های نهم دی و دهه فجر شهرستان اهر با اشاره به اینکه هشتم و نهم دی‌ماه حماسه دیگری از حضور مردم در مقابله با توطئه‌های دشمنان بود، اظهار داشت: با توجه به توطئه‌های متعدد دشمنان نظام جمهوری اسلامی از بدو انقلاب اسلامی تاکنون، مردم با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری دست مستکبران عالم را با دیگر از کشور دور کردند.
وی پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر را بزرگ‌ترین اعیاد ایران اسلامی در تاریخ کشور برشمرد و افزود: حکومت نظام مقدس اسلامی ایران را یک حکومت دینی بوده و این حکومت در زمان انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) و پشتیبانی مردم همیشه در صحنه حکومت دینی و مردم‌سالاری دینی در کشور تجلی‌یافته است.
امام جمعه اهر بابیان اینکه حضور مردم در برنامه‌های دهه فجر و همکاری مسئولان برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های این دهه مبارک نشان‌گر جایگاه اصلی انقلاب اسلامی در کشور است، گفت: برنامه‌های دهه فجر هر سال نسبت به سال گذشته پررنگ‌تر و باشکوه‌تر می‌شود و با آذین‌بندی خیابان‌ها و کوچه‌های سطح شهر به نشانه ارزش والای دهه فجر انقلاب اسلامی است.
آیت‌الله حاجی‌زاده با تأکید بر اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی امانتی گران بهاء و یادگار امام خمینی(ره) بوده است، اظهار کرد: حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام اسلامی یکی از مهم‌ترین وظایف امت اسلامی و مسئولین نظام بوده و اکنون باید برنامه‌ریزی کنیم که چگونه این انقلاب را از گزند توطئه‌های دشمنان نظام و اسلام در امان نگه‌داریم.
وی با اشاره به اینکه روش‌های دشمنان برای تضعیف قدرت و نابودی ایران نسبت به گذشته تغییر کرده است، اضافه کرد: دشمنان روش‌های مختلفی برای براندازی نظام و انقلاب اسلامی ایران استفاده می‌کند و استکبار گران هرلحظه برای نابودی ایران اسلامی تلاش می‌کنند، درحالی‌که قدرت کنونی ایران در منطقه خواب را برای دشمنان آشفته کرده است.
امام جمعه اهر ترویج بی‌حجابی و بدحجابی را یکی از سیاست‌های غربی‌ها برای از بین بردن ارزش‌های دین اسلام در کشور عنوان کرد، گفت: بی‌حجابی و بدحجابی به معنی آزادی نیست بلکه نشانه‌ای نفوذ فرهنگی غربی‌ها در جامعه بوده که از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای و رسانه‌های معاند برای ترویج بی‌حجابی سرمایه‌گذاری کرده‌اند.
آیت‌الله حاجی‌زاده بابیان این‌که استکبار جهانی هر ۱۰ سال یک‌بار برای ایجاد فتنه در کشورهای مسلمان برنامه‌ریزی می‌کند، بیان داشت: نمونه‌ای برنامه‌های استکبار جهانی برای ایجاد فتنه در سال‌های ۷۸ و ۸۸ بود که همه در فتنه ۸۸ دیدند که فتنه گران در روز عاشورا به مقدسات دینی و مذهبی، امام حسین(ع) اهانت کردند درحالی‌که اگر فتنه خنثی نمی‌شد فتنه گران به هیچ‌کسی رحم نمی‌کردند.
وی تأکید کرد: عده‌ای در فتنه ۸۸ با ناامن کردن خیابان‌ها و ایجاد آشوب در واقع به اهداف دشمنان جمهوری اسلامی ایران تحقق بخشیدند درحالی‌که مهم‌ترین دلیل پیروزی در فتنه سال ۸۸ وجود ولایت‌فقیه بود و نخستین جرقه مقابله با فتنه گران در روز ۸ دی‌ماه توسط مردم انقلابی آذربایجان شرقی زده شد که نتیجه حرکت انقلابی مردم آذربایجان در روز نهم دی‌ماه مردم کل کشور برای سرکوب کردن فتنه گران به پا خواستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.