کد خبر : 99272
تاریخ انتشار : شنبه 17 دسامبر 2016 - 16:34
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تصاویر اختصاصی «تسنیم» از مناطق تازه آزاد شده در شرق «حلب» – ۱ بسته هستند

تصاویر اختصاصی «تسنیم» از مناطق تازه آزاد شده در شرق «حلب» – ۱

تصاویر اختصاصی «تسنیم» از مناطق تازه آزاد شده در شرق «حلب» – ۱

روز گذشته(جمعه ۲۶ آذر) در حالی که قرار بود آخرین گروه از تروریست‌های باقی‌مانده در برخی محله‌های شرقی حلب خارج شوند، اما سنگ‌اندازی و کارشکنی یک گروه تروریستی و نقض مفاد توافق، سبب توقف عملیات خروج شد.

به گزارش اهروصال، فتحی نظام، خبرنگار خبرگزاری تسنیم، حلب: تروریست‌های باقی‌مانده در محله‌های شرقی حلب در پنج نوبت به همراه اطرافیان خود از این محله‌ها خارج شدند تا به شهر ادلب مقر اصلی اردوگاه تکفیری‌ها بروند تا تعداد کسانی که تا روز گذشته اخراج شدند به حدود ۹ هزار نفر از جمله ۴۵۰۰ فرد مسلح برسد که در میان آنها تعدادی از سرکردگان خارجی  تروریست‌ها از ملیت‌های مختلف هم حضور داشتند.

                                                 

خبرنگار تسنیم که روز جمعه ۲۶ آذر به گذرگاه «الراموسه» در جنوب غربی حلب رفته بود، می‌گوید روند امور برای اجرای توافق خروج تروریست‌های باقی‌مانده به خوبی داشت پیش می‌رفت که گروه‌های وابسته به جبهه تروریستی  النصره توافق را نقض کردند.

تروریست‌ها قصد داشتند با خودروهای خود و نه با اتوبوس‌هایی که دولت در نظر گرفته بود،‌خارج شوند و همچنین قصد داشتند اسیران غیرنظامی و نظامی را هم با خود ببرند.

افراد مسلح همچنین میان بارهای خود سلاح‌های پیشرفته و تیربار و مقادیر زیادی پول مخفی کرده بودند که این موارد در چارچوب توافق خروج آنها نبود.

در همین حال بود که تروریست‌ها گذرگاه الراموسه را با گلوله‌های خود هدف قرار دادند در حالی که خبرنگاران و نیروهای ارتش و تیم‌های هلال احمر و صلیب سرخ جهانی هم در این مکان حضور داشتند.

دولت سوریه به اندازه کافی اتوبوس برای تخلیه تروریست‌ها تدارک دیده بود،‌اما تروریست‌ها قصد داشتند با خودروهای خود خارج شوند که دولت به آنها اجازه نداد.

یک منبع میدانی به خبرنگار تسنیم در منطقه الراموسه گفت پس از اطمینان از نقض توافق توسط افراد مسلح، ارتش دیگر نقض مفاد توافق را نخواهد پذیرفت و آنچه دولت سوریه و همپیمانان می‌خواهند بر آنها تحمیل خواهد شد.

 

 

     شادمانی نیروهای جبهه مقاومت پس از بیرون راندن تروریست‌های تکفیری از شرق حلب 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.