کد خبر : 99254
تاریخ انتشار : شنبه 17 دسامبر 2016 - 10:02
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای جشنواره شعر ارسباران در سالهای آینده به صورت ملی برگزار شود بسته هستند

جشنواره شعر ارسباران در سالهای آینده به صورت ملی برگزار شود

جشنواره شعر ارسباران در سالهای آینده به صورت ملی برگزار شود

اهروصال: معاون فرهنگی سپاه عاشورا گفت: به اعتقاد بنده ارسباران منطقه احساسات پاک، هنرمند و مخصوصاً شعر و شاعری است که الهام گرفته از طبیعت، شجاعت و ایمان مردمان این منطقه است.

توکل فرهادی در حاشیه مراسم اختتامیه اولین جشنواره شعر ارسباران در گفتگو با خبرنگار اهروصال، ضمن تبریک میلاد باسعادت پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت: اولین جشنواره شعر ارسباران با شرکت هنرمندان شهرستان‌های منطقه ارسباران؛ کلیبر، ورزقان، خدآفرین و هوراند با محوریت شهرستان اهر برگزار شد.

وی ضمن تمجید از اولین جشنواره شعر ارسباران گفت: انصافاً اولین جشنواره شعر ارسباران جشنواره‌ای پر محتوی و منظم بود که با مشارکت تمامی شاعران شهرستان‌های منطقه ارسباران برگزار و اشعاری که در آن خوانده شد نیز بسیار غنی، ولایی، آسمانی و انقلابی بودند.

معاون فرهنگی سپاه عاشورا با ذکر اینکه این جشنواره نمونه‌ای از جشنواره‌های بومی محلی بود ابراز داشت: جا دارد که این جشنواره در سال‌های آینده به‌صورت استانی و سپس به‌صورت ملی نیز با مشارکت تمامی شاعران و هنرمندان برگزار شود.

فرهادی به فرمایش مقام معظم رهبری اشاره کرد که فرمودند: ” ارسباران منطقه شجاعت است” گفت: به اعتقاد بنده ارسباران منطقه احساسات پاک، هنرمند و مخصوصاً شعر و شاعری است که الهام گرفته از طبیعت، شجاعت و ایمان مردمان این منطقه است.

وی بابیان اینکه مردمان منطقه ارسباران در طول تاریخ نقش‌های بی‌بدیلی در اجتماع، فرهنگ و عزت و اقتدار کشور داشته‌اند عنوان داشت: از دست‌اندرکاران این جشنواره نیز تشکر می‌کنم که با مشارکت تمامی نهادهای فرهنگی و مؤسسات مردم‌نهاد توانستند این برنامه را اجرا کنند البته این جشنواره فرصتی برای همگرایی بین مردم مناطق و شهرهای ارسباران بود که می‌تواند زمینه را برای دیگر عرصه‌ها نیز فراهم آورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.