کد خبر : 98888
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 15 دسامبر 2016 - 17:35

هشت اکیپ شهرداری اهر در حال نمک‌پاشی هستند/ آماده‌باش ۱۸۰ نیروی شهرداری اهر به مدت ۴ شبانه‌روز

هشت اکیپ شهرداری اهر در حال نمک‌پاشی هستند/ آماده‌باش ۱۸۰ نیروی شهرداری اهر به مدت ۴ شبانه‌روز

اهروصال: شهردار اهر بابیان اینکه ۸ اکیپ نمک‌پاشی شهرداری اهر در حال نمک‌پاشی هستند، گفت: ۱۸۰ نیروی شهرداری اهر در حالت آماده‌باش کامل قرارگرفته‌اند و در صورت لزوم این آماده‌باش تمدید می‌شود.

مرتضی اعیانی شهردار اهر در گفت‌وگو با خبرنگار اهروصال با اشاره به اینکه اکیپ‌های نمک‌پاشی شهرداری اهر در حال نمک‌پاشی هستند، اظهار داشت: حوزه خدمات شهری شهرداری اهر با هماهنگی کامل مرکز مشغول به برف‌روبی و نمک‌پاشی معابر عمومی شهر اهر هستند.

شهردار اهر بابیان این‌که برف‌روبی معابر عمومی شهر اهر در اولویت شهرداری است، افزود: ۸ اکیپ نمک‌پاشی،  دو دستگاه لودر، دو دستگاه گریدر، دو دستگاه مینی لودر به برف‌روبی مشغول‌اند و ۶ دستگاه مینی لودر و گریدر برای تسریع در عملیات برف‌روبی از تبریز به اهر ارسال‌شده است.

وی اضافه کرد: به دلیل اینکه رانندگان خودروها را در حاشیه خیابان‌ها پارک کرده‌اند امکان برف‌روبی به گریدر داده نمی‌شود و بر همین اساس برف‌روبی حاشیه برخی از خیابان‌ها به اواخر شب موکول شده است.

اعیانی با تأکید بر این‌که پس برف‌روبی و جمع‌آوری برف‌ها را با ماشین‌آلات شهرداری از داخل به خارج از شهر اهر منتقل می‌کنیم، اظهار کرد: کلیه نیروهای خدماتی و ماشین‌آلات شهرداری اهر به مدت ۴ روز در حالت آماده‌باش کامل قرارگرفته‌اند و در صورت لزوم آماده‌باش نیروهای شهرداری اهر تمدید خواهد شد.

شهردار اهر با ذکر اینکه ۸ اکیپ نمک‌پاشی شهرداری اهر در نقاط مختلف شهر نمک‌پاشی می‌کند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۴۰ نفر در حوزه خدمات شهری شهرداری اهر، ۱۴ دستگاه کمپرسی جهت بارگیری و خارج کردن برف‌های سطح شهر آماده‌باش هستند.

وی در پایان یادآور شد: علاوه بر نیروهای خدماتی، خودروهای آتش‌نشانی برای کمک‌رسانی به خودروهای گرفتار در برف آماده خدمات‌رسانی هستند که درمجموع ۱۸۰ نفر به همراه ماشین‌آلات شهرداری اهر برای خدمات‌رسانی برای مردم اهر به حالت آماده‌باش شبانه‌روز درآمده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
حسنی پنج‌شنبه , 15 دسامبر 2016 - 22:36

متاسفانه در اکثر محلات و پیاده روها آب ناودان ها بر سر مردم میریزد و در فصل زمستان باعث یخ زدگی معابر و لیز خوردن می شود اگر شهرداری می تواند در اینصورت اطلاع رسانی کند تا اهالی نسبت به نصب ناودان استاندارد اقدام کنند.

رضاپور جمعه , 16 دسامبر 2016 - 22:52

ما که در حاشیه یک خیابان ۳۵ متری زندگی میکنیم و مدام از پنجره آپارتمان ، خیابان را دید می زنیم و خودم هم بعلت سرماخوردگی ۳ شبانه روز در منزل بودم چیزی از پاکسازی و لودر و گریدر و نمک پاشی ندیده ایم . بعد از ۳ روز هم که بیرون رفتم حتی در خیابانهای وسط شهر هم برف و یخ مشهود بود . منظور شهردار پاکسازی کدام معابر بوده الله اعلم ….

جمالی دبیر آموزش پرورش یکشنبه , 18 دسامبر 2016 - 22:09

آقای شهردار لطفا مشخص کنید این هشت اکیپ در کدام منطقه شهر مشغول پاک کردن برف میباشد در حالی که کلیه کناره های خیابان ها و کوچه ها پر از برف است پس این یک شعار تبلیغاتی است چون محل سکونت شما در تبریز است اصلا از عملکرد خدمات شهری خود خبر ندارید.

کارگران شهرداری یکشنبه , 18 دسامبر 2016 - 23:23

آقای شهردار الان نمی دانم با دوستان خود در کدام یک از بهترین رستوران ها در حال میل غذای آن چنانی هستید که بهتر از غذای مهستان است ما کارگران از سه صبح تا شش بعد از ظهر در سرما و گرما کار میکنیم لااقل کمی از هزینه مصرف غذا خوردن کم کنید و چند تا لباس گرم و کفش عدم نفوذ آب برای ما خریداری کنید.

نظرات بسته شده است.