کد خبر : 98287
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 دسامبر 2016 - 8:36
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای جابر اسدی: قصد شرکت در هیچ انتخاباتی را نداشته و نخواهم داشت بسته هستند

جابر اسدی: قصد شرکت در هیچ انتخاباتی را نداشته و نخواهم داشت

جابر اسدی: قصد شرکت در هیچ انتخاباتی را نداشته و نخواهم داشت

اهروصال: جابر اسدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر شایعات مبنی بر این‌که در انتخابات سال آینده کاندیدا خواهد شد را تکذیب کرد، گفت: بنده در هیچ انتخاباتی شرکت نمی‌کنم و این ادعاها کذب محض است.

به گزارش خبرنگار اهروصال، جابر اسدی در گفتگو با خبرنگاران در پاسخ به اینکه آیا شما با اجرای پروژه‌های متعدد قصد شرکت در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و شورای شهر را دارید یا خیر؟ گفت: قصد از اجرای پروژه‌های عمرانی در عرصه ورزش تنها وسیله‌ای است که می‌توانم برای حوزه ورزشی شهرستان اهر ابراز علاقه کنم.

وی با ابراز تأسف از این‌که طی ماه‌ها و هفته‌های اخیر شایعاتی مبنی بر اینکه بنده در انتخابات سال آینده اعلام کاندیداتوری کرده‌ایم پخش کرده‌اند، افزود: بنده نه‌تنها در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و شورای شهر اهر که برگزار می‌شود شرکت نمی‌کنم و این ادعاها شایعه و کذب محض است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر ادامه داد: بنده در حدی نیستم که نماینده شوم و اگر هم شدم نمی‌توانم به دلیل این‌که؛ بنده در عرصه ورزشی سررشته‌دارم و تأکید می‌کنم که هیچ‌گاه تصمیمی برای کاندیداتوری در انتخابات نگرفته‌ام.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.