کد خبر : 98277
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 دسامبر 2016 - 15:43
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نمایشگاه سبک زندگی ایرانی و اسلامی در تبریز برگزار می‌شود بسته هستند

نمایشگاه سبک زندگی ایرانی و اسلامی در تبریز برگزار می‌شود

نمایشگاه سبک زندگی ایرانی و اسلامی در تبریز برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز با اشاره به اینکه نمایشگاه سبک زندگی ایرانی و اسلامی در تبریز از یک سال گذشته مطالعه می‌شود و مرحله پیاده‌سازی و اجرای آن دو ماه به طول انجامیده است، گفت: این نمایشگاه به‌زودی افتتاح می‌شود.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، حجت الاسلام و المسلمین احمد حمیدی صبح امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان آذربایجان شرقی با بیان اینکه اتوبوس سلامت شهرداری تبریز از مدتی پیش فعالیت خود را با کارکردهای مختلف حوزه سلامت کار خود را آغاز کرده است اظهار داشت: این اتوبوس می‌تواند برای استفاده در غربالگری بیماری‌های پرخطر مثل ایدز در محلات مختلف تبریز در اختیار دانشگاه علوم پزشکی تبریز قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه سبک زندگی ایرانی و اسلامی در تبریز از یک سال گذشته مطالعه می‌شود و دو  ماه مرحله پیاده‌سازی و اجرا به طول انجامید، افزود: این نمایشگاه به‌زودی افتتاح می‌شود و ۴ الی ۵ ماه برای علاقه‌مندان بازخواهد بود که پیش‌بینی می‌شود ۲۰۰ هزار نفر از این نمایشگاه بهره‌مند شوند.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تبریز، با تأکید بر اینکه خانواده می‌تواند در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بسیار مؤثر باشد، تصریح کرد: در این نمایشگاه برخی موضوعات برای بهبود وضعیت خانواده و شرایط تربیتی مؤثر برای علاقه‌مندان معرفی خواهد شد.

حجت‌الاسلام حمیدی با بیان اینکه از ابتدای زمستان، جشنواره زمستان در خانه‌های قدیمی و سالن‌های ورزشی محلات برگزار می‌شود، ابراز داشت: این برنامه‌ها برای نشاط اجتماعی از جمله جوانان تدوین‌شده است که پیش‌بینی می‌شود استقبال خوبی از این برنامه‌ها صورت گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.