کد خبر : 98270
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 دسامبر 2016 - 11:45
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای کمک خیرین موجب قوت قلب خدمتگزاران به معلولین است بسته هستند

کمک خیرین موجب قوت قلب خدمتگزاران به معلولین است

کمک خیرین موجب قوت قلب خدمتگزاران به معلولین است

اهروصال: مدیر مرکز آموزشی استثنایی شهید صدر مناسب‌سازی محیط آموزشی و اجتماعی، نیاز بیشتر به تجهیزات و فناوری آموزشی، احداث سالن ورزشی ویژه کودکان استثنایی و همکاری بیشتر درزمینهٔ توان‌بخشی و درمانی را از دیگر نیازهای این مرکز آموزشی برشمرد.

به گزارش خبرنگار اهروصال، توکل بدلی در مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولان ضمن تبریک این روزبه ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام‌شده در این مرکز به بیان مشکلات و نیازهای آن پرداخت.

وی ضمن تشکر از خیرین و نیکوکاران، کارکنان و اداره آموزش‌وپرورش، اداره بهزیستی و بابیان اینکه همواره مرکز آموزشی استثنایی شهید صدر موردتوجه خیرین و مسئولین بوده گفت: کمک به تأمین سرویس ایاب‌وذهاب یکی از نیازهای مهم دانش آموزان این مرکز بود که بیش از ۳۰ درصد توسط اداره کل تخصیص نمی‌یافت ولی با کمک خیرین عزیز این مشکل رفع شده است.
بدلی با اشاره به شعار روز جهانی معلولان در سال ۲۰۱۶ که “دستیابی به ۱۷ هدف برای آینده‌ای که می‌خواهیم” گفت: نزدیک ۱۲۸ هزار دانش‌آموز استثنایی در کشور وجود دارد که در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان مشغول به تحصیل می‌باشند.
مدیر مرکز آموزشی استثنایی شهید صدر توجه مسئولان به چند نکته راجع به معلولان و آموزشگاه‌های استثنایی را ذکر کرد و گفت: از موارد لازم می‌توان به توانمندسازی نیروی انسانی شاغل در نهادهای متولی و متعهد سازی آنان، دسترسی و توانمندسازی برای همه افراد معلولین و مربیان یعنی حمایت از هر دو قشر، تصویب قوانین الزام‌آور و توجه ویژه به زندگی شغل عزیزان معلول چون از هر ۵ خانواده اهری یک خانواده دارای فردی معلول است، اقدام جدی دولت در جهت رفع مشکلات معلولان عزیز، مناسب‌سازی‌های محیطی در همه اماکن و توجه جدی به اشتغال معلولان، را نام برد.
بدلی مناسب‌سازی محیط آموزشی و اجتماعی، نیاز بیشتر به تجهیزات و فناوری آموزشی، احداث سالن ورزشی ویژه کودکان استثنایی و همکاری بیشتر درزمینهٔ توان‌بخشی و درمانی را از دیگر نیازهای این مرکز آموزشی برشمرد.
وی با تشکر از خیرینی که در طول سال اقدام به کمک‌های نقدی و غیر نقدی به این مرکز آموزشی می‌نمایند ادامه حمایت آنان و مسئولین زی ربط را خواستار شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.