کد خبر : 98098
تاریخ انتشار : شنبه 10 دسامبر 2016 - 11:10
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای جشنواره عکس سال ارسباران می‌تواند بستر مناسبی برای تبریز ۲۰۱۸ فراهم سازد بسته هستند

جشنواره عکس سال ارسباران می‌تواند بستر مناسبی برای تبریز ۲۰۱۸ فراهم سازد

جشنواره عکس سال ارسباران می‌تواند بستر مناسبی برای تبریز ۲۰۱۸ فراهم سازد

اهروصال: فرماندار اهر گفت: هنرمندان و عکاسان کشور و به‌ویژه شهرستان اهر و منطقه ارسباران می‌توانند با ثبت مناظر و دیدنی‌های منطقه نقش مهم و مؤثری در معرفی و ارائه توانائی‌ها و ظرفیت‌های گردشگری شهرستان‌های ارسباران داشته باشند.

به گزارش خبرنگار اهروصال، سید محمد عابدی در دیدار با مسئولین اجرائی جشنواره عکس سال ارسباران در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: هنر عکاسی نقش مهمی در انتقال فرهنگ؛ آداب و سنن یک جامعه به مردم سایر مناطق و کشورها دارد و باعث آشنایی مردم کشورها از فرهنگ یکدیگر می‌شود.

وی بابیان اینکه هنرمندان می‌توانند باعث شکوفایی یک جامعه از ابعاد مختلف شوند گفت: هنرمندان یک جامعه باظرافت و تیزبینی خاص می‌توانند باهنر و ابزار خود شهر و منطقه خود را به سایر شهرها و کشورها شناسانده و به جذب سرمایه و امکانات لازم بران آن کمک و یاری کنند.

فرماندار اهر با ذکر اینکه شهرستان اهر نیز به‌عنوان یکی از مناطق مهم گردشگری در استان آذربایجان شرقی است ابراز داشت: شهرستان اهر و منطقه ارسباران با داشتن مناظر طبیعی و مراکز تاریخی یکی از چهار محور اصلی تبریز ۲۰۱۸ محسوب می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: هنرمندان و عکاسان کشور و به‌ویژه شهرستان اهر و منطقه ارسباران می‌توانند با ثبت  مناظر و دیدنی‌های منطقه نقش مهم و مؤثری در معرفی و ارائه توانائی‌ها و ظرفیت‌های گردشگری شهرستان‌های ارسباران داشته باشند.

عابدی به حمایت از جشنواره سراسری عکس سال ارسباران اشاره کرد و گفت: لازم است به‌منظور آشنایی فرمانداران و شهرداران و مسئولان شهرستان‌های منطقه ارسباران جلساتی با حضور آن‌ها و دست‌اندرکاران جشنواره سراسری عکس سال ارسباران برگزارشده و حمایت‌های لازم از این واقعه هنری که در سطح ملی برگزار خواهد شد انجام پذیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.