کد خبر : 9802
تاریخ انتشار : جمعه 6 مارس 2015 - 11:25
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای حق ملت ایران است بسته هستند

استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای حق ملت ایران است

استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای حق ملت ایران است

به گزارش خبرنگار اهروصال، آیت اله جواد حاجی زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهر ضمن تسلیت بمناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه، گفت: باید بیش از پیش برای نزدیک کردن دل‌های خود به ذات اقدس الهی و مانوس شدن با ائمه اطهار (ع) به ویژه حضرت زهرا (س) و امیرالمومنین (ع) بکوشیم.   وی

به گزارش خبرنگار اهروصال، آیت اله جواد حاجی زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهر ضمن تسلیت بمناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه، گفت: باید بیش از پیش برای نزدیک کردن دل‌های خود به ذات اقدس الهی و مانوس شدن با ائمه اطهار (ع) به ویژه حضرت زهرا (س) و امیرالمومنین (ع) بکوشیم.

 

وی به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص روز درختکاری اشاره کرد و افزود: رهبر انقلاب اسلامی ضمن تقدیر از کسانی که در زمینه گسترش فضای سبز در کشور تلاش می‌کنند به ضرورت اهتمام هر چه بیشتر در زمینه حفظ محیط زیست اشاره کرده و خواستار گسترش حیات سبز در کشور شده‌اند.

 

امام جمعه اهر با اشاره به اینکه بهترین وسیله برای آشنایی جوانان با افتخارات دوران هشت سال دفاع مقدس اعزام آنها به راهیان نور است، گفت: اردوی راهیان نور موجب نشاط و آرامش روحی در بازدیدکنندگان از مناطق جنگی بوده و به تعبیری دیگر همانند کربلای ایران نامیده می‌شود.

 

حاجی زاده به روزهای پایانی سال اشاره کرد و خطاب به مسئولان خاطرنشان کرد: مسئولان باید عملکرد خویش را در طول سالجاری به مردم بازگو کرده و نسبت به تقویت نقاط قوت و از بین بردن نقاط ضعف خویش تلاش کنند.

 

وی همچنین به نقش احسان و نیکوکاری در زندگی فردی نیز اشاره کرد و گفت: احسان زمینه‌های زنده نگهداشتن و سالم بودن یک جامعه را فراهم می‌کند زیرا سبب افزایش ایجاد زمینه دوستی و محبت در بین افراد جامعه شده و در نتیجه تنش‌ها، اختلاف‌ها و درگیری‌ را از بین می‌رود

 

خطیب جمعه اهر با انتقاد از عملکرد دولت افزود: دولت یازدهم کمترین بها ء را به اقتصاد مقاومتی داده است و به این مسئله کم پرداخته است، اگر از دولت در این رابطه سئوال بپرسیم که چه اقداماتی در این رابطه انجام داده است چه جوابی دارد.

 

حاجی زاده با اشاره به مذاکرات هسته ای کشورمان با گروه ۱+۵ در ژنو و خطاب به تیم مذاکرکنندگان، گفت: مردم ایران با اتحاد و وحدت و همدلی از این تیم حمایت می‌کنند و باید تیم مذاکره کننده با تمام توان از حق و حقوق ایران دفاع کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.