کد خبر : 98010
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 دسامبر 2016 - 8:39
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تحقق اهداف تبریز ۲۰۱۸ نیازمند فکرهای خلاق و نو است بسته هستند

تحقق اهداف تبریز ۲۰۱۸ نیازمند فکرهای خلاق و نو است

تحقق اهداف تبریز ۲۰۱۸ نیازمند فکرهای خلاق و نو است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی سربلندی در تبریز ۲۰۱۸ را در گرو وجود فکرهای خلاق و نو عنوان کرد.

به گزارش اهروصال به نقل از مهر، مرتضی آبدار ظهر پنجشنبه در جمع دانشجویان مدیریت جهانگردی دانشگاه تبریز با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: باید اتفاقات جدید برای این رویداد مهم به دست شما دانشجویان این حوزه برای توسعه صنعت گردشگری استان رقم بخورد.

وی در ادامه گفت: دانشجویان جهانگردی و گردشگری باید به سمتی حرکت کنند که آموخته های خود را به صورت علمی در ساختار اجرایی پیاده سازی کنند زیرا نیاز حال حاضر استان و به خصوص تبریز گذر از رفتارهای سنتی به سوی استانداردها برای تحقق توسعه گردشگری است که این امر حضور فعال فکرهای خلاق و نو را می طلبد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از دانشجویان این حوزه خواست تا در عرصه گردشگری با یادگیری زبان های بین المللی در ایجاد ارتباط بر طبق دانش های روز، به منظور معرفی تبریز در سطح جهانی توانمندتر حرکت کنند.

وی همچنین گفت: بر اساس هماهنگی های به عمل آمده با دانشگاه تبریز، این دانشگاه با برگزاری همایش ها و سمینارهای تخصصی و بین المللی در مسیر معرفی تبریز ۲۰۱۸ حضور فعال خواهد داشت و مجموعه میراث فرهنگی استان نیز در راستای رونق صنعت گردشگری استان و تبریز ۲۰۱۸ از تمام طرح های خلاق و نو استقبال می کند.

آبدار در بخش پایانی سخنان خود تاکید کرد: دانشجویان رشته گردشگری برای عملی کردن آموخته های خود، در قالب دوره های کارآموزی باید در محیط های اجرایی نظیر موسسات گردشگری قرار گیرند تا از نزدیک شاهد فعالیتها و اقدامات این حوزه باشند تا در نهایت به یک نگاه درست و دقیق دست یابند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.