کد خبر : 97986
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 8 دسامبر 2016 - 11:58
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ریزش آوار در رمپ تازه احداث اتوبان تبریز-سهند ۵ مصدوم برجای گذاشت+ تصاویر بسته هستند

ریزش آوار در رمپ تازه احداث اتوبان تبریز-سهند ۵ مصدوم برجای گذاشت+ تصاویر

ریزش آوار در رمپ تازه احداث اتوبان تبریز-سهند ۵ مصدوم برجای گذاشت+ تصاویر

ریزش آوار در رمپ تازه احداث اتوبان تبریز-سهند ۵ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش اهروصال به نقل از روابط عمومی آتش‌نشانی تبریز، در پی بروز این حادثه شهروندان در تماس با سامانه ۱۲۵ ضمن اطلاع رسانی این حادثه خواستار کمک آتش‌نشانان شدند.

ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تبریز بلافاصله گروه امداد و نجات ایستگاه ۱۴ اندیشه را راهی محل حادثه در اتوبان جدید تبریز _ سهند کرد.

آتش‌نشانان با رسیدن به محل حادثه، مشاهده کردند در رمپ تازه احداث اتوبان تبریز- سهند کارگران مشغول قالب بندی برای بتن‌ریزی در محل بودند که خاک از بالای رمپ بر روی قالب های بتن ریزش کرده و منجر به سقوط قالب‌های فلزی بر روی کارگران و گرفتاری ۵ نفر از آنها شده است.

جواد پورابراهیمی فرمانده گروه نجات ایستگاه شماره ۱۴ اندیشه گفت: آتش‌نشانان بی‌درنگ تلاش‌های خود را برای بیرون آوردن کارگران از زیر قالب‌ها آغاز و با استفاده از تجهیزات ویژه نجات، عملیات ایمن‌سازی و تثبیت موقعیت را انجام دادند و سپس با آواربرداری و بیرون کشیدن قالب‌ها موفق شدند ۲ کارگر گرفتارشده را از زیر آوار بیرون آورند.

وی تصریح کرد: ۳ نفر دیگر از کارگران گرفتار شده، توسط افراد حاضر در محل قبل از رسیدن آتش‌نشانان رهاسازی شده بودند که ۲ کارگر بعدی را آتش‌نشانان رهاسازی و هر ۵ کارگر هم از ناحیه پا دچار مصدومیت شده بودند که برای مداوا در اختیار امدادگران اورژانس قرار گرفتند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۲

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.