کد خبر : 97832
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 6 دسامبر 2016 - 12:20
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای چرا حادثه قطار در دستور کار مجلس قرار نمی‌گیرد؟/ آقای لاریجانی اجازه دهید حرف بزنم! بسته هستند

چرا حادثه قطار در دستور کار مجلس قرار نمی‌گیرد؟/ آقای لاریجانی اجازه دهید حرف بزنم!

چرا حادثه قطار در دستور کار مجلس قرار نمی‌گیرد؟/ آقای لاریجانی اجازه دهید حرف بزنم!

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی از در دستور کار نبودن بررسی حادثه ریلی سمنان در دستور کار امروز مجلس انتقاد کرد.

به گزارش اهروصال به نقل از آناج، محمدحسین فرهنگی صبح امروز در تذکر آیین نامه‌‌‌ای با استناد به ماده ۱۰۴ و ۱۴۷ آیین نامه داخلی مجلس گفت: امروز گزارش کمیسیون عمران درباره حادثه ریلی سمنان چاپ و در کازیو نمایندگان قرار گرفت.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر اساس آیین‌نامه داخلی مجلس این گزارش باید در دستورکار مجلس قرار می گرفت و در صحن علنی مطرح می‌شد؛ اما مشاهده می‌کنیم که این موضوع در دستور کار امروز مجلس قرار ندارد که خلاف صریح آیین‌نامه داخلی است.

فرهنگی تصریح کرد: مجلس برای تعطیل شدن یک سخنرانی وقت بسیاری می‌گذارد و برای یک احضار به دادگاه زمانی از وقت مجلس به آن اختصاص داده می‌شود و به افراد اجازه داده می‌شود به صورت مشروح به توضیح موضوع بپردازند؛ اما ۵۰ انسان جان خود را  از دست داده‌‌اند و تعدادی از آنها در حادثه ریلی سمنان در آتش سوخته‌اند، در حالی که می‌بینیم امروز این موضوع مورد توجه قرار نگرفته است.

وی افزود: این مسئله مهم ارزش آن را دارد که به آن زمانی را اختصاص داده و یا به بنده فرصت دهید درباره ابعاد حادثه توضیح دهم، شما به عنوان رئیس مجلس این اختیار را دارید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.