کد خبر : 97667
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 دسامبر 2016 - 10:25
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تمدید تحریم‌های ۱۰ ساله حاصل عدم توجه به جزئیات مذاکرات هسته‌ای بود بسته هستند

تمدید تحریم‌های ۱۰ ساله حاصل عدم توجه به جزئیات مذاکرات هسته‌ای بود

تمدید تحریم‌های ۱۰ ساله حاصل عدم توجه به جزئیات مذاکرات هسته‌ای بود

اهروصال: امام جمعه اهر گفت: متأسفانه در زمان پسابرجام اگر کسی از بدعهدی‌های آمریکایی سخن می‌گفت کسی باور نمی‌کرد ولی تمدید تحریم‌های ۱۰ ساله علیه دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران نمونه‌ای بارز از عهدشکنی غربی‌هاست.

به گزارش خبرنگار اهروصال، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تمدید تحریم‌ها علیه ایران که از سوی نمایندگان پارلمان آمریکا به تصویب رسید، اظهار داشت: هر زمانی که مسئولان و مردم به رهنمودهای راهبردی مقام معظم رهبری مدظله العالی بی توجه شده اند، نظام اسلامی و جامعه ما متضرر شده است.

وی با اشاره به اینکه اگر دقت و هوشیاری مسئولان در روند مذاکره ایران و ۵+۱ و بهره‌گیری از توصیه‌های مقام معظم رهبری مورد توجه قرار می‌گرفت اکنون شاهد تمدید ۱۰ ساله تحریم‌ها علیه ایران نبودیم، افزود: تمدید تحریم‌های ۱۰ ساله حاصل عدم توجه به جزئیات مذاکرات هسته‌ای بوده و به اعتقاد ما در اجرای توافق هسته‌ای مسئولان عجله کرده‌اند.

امام جمعه اهر تصریح کرد: متأسفانه در زمان پسابرجام اگر کسی از بدعهدی‌های آمریکایی سخن می‌گفت کسی باور نمی‌کرد ولی تمدید تحریم‌های ۱۰ ساله علیه دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران نمونه‌ای بارز از عهدشکنی غربی‌هاست.

آیت‌الله حاجی‌زاده بابیان اینکه شتاب‌زدگی در اجرای مفاد توافق هسته‌ای (برجام) چنین مشکلاتی را به وجود آورده است، اضافه کرد: اعمال تحریم‌ها از سوی آمریکایی‌ها به‌منزله نقض صریح برجام بوده و مردم زمانی که از بابت توافق خوشحال شدند اکنون از اقدام به‌مثل مسئولان در مقابل آمریکایی‌ها نیز خوشحال خواهند شد.

وی با تأکید بر اینکه کم‌توجهی و بی‌توجهی برخی از مسئولان در برخورد با حقوق‌های نجومی گره از مشکلات مردم باز نمی‌کند، گفت: متأسفانه تاکنون تنها بخش اندکی از اموال بیت‌المال که توسط عده معدودی از مدیران متخلف و دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی به بیت‌المال بازگشته و غیر از آن اقدامی آن‌چنان صورت نگرفته درحالی‌که رهبر انقلاب اسلامی در این زمینه بارها به مسئولان ذی‌ربط هشدار داده‌اند.

امام جمعه اهر بیان داشت: اگر مسئولان در خصوص برخورد قاطع با دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی داشتند و توصیه‌ها و هشدارهای مقام معظم رهبری را جدی می‌گرفتند اکنون کسی جرات حیف و میل بیت‌المال را نداشت و در حال حاضر مردم هنوز منتظر رسیدگی به حقوق‌های نا متعارف و نجومی هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.