کد خبر : 96491
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 نوامبر 2016 - 10:18
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای سلطانی‌فر: مدیریت استقلال و پرسپولیس تغییر نخواهد کرد بسته هستند

سلطانی‌فر: مدیریت استقلال و پرسپولیس تغییر نخواهد کرد

سلطانی‌فر: مدیریت استقلال و پرسپولیس تغییر نخواهد کرد

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد قصد اعمال تغییر در مدیریت باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال ندارد.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم، مسعود سلطانی‌فر در مجمع پیشکسوتان والیبال ایران اظهار داشت: خوشحالم که در این جمع حاضر هستم و امیدوارم جامعه ورزش بتواند از تجربیات پیشکسوتان استفاده کند. حضور در وزارت ورزش را برای خود یک فرصت طلایی می‌دانم. خوشبختانه پیوند خوبی بین مردم و دولت وجود دارد و مردم چشم امید به دولت دارند. ما هم نیازمند کمک و مساعدت کسانی هستیم که دغدغه رشد و توسعه ورزش و برنامه‌های اجرایی کشور را دارند.

وی ادامه داد: ما نیازمند نظرات همه پیشکسوتان هستیم و وزارت ورزش باید وزارتخانه‌ای باشد که با همه بخش‌های کشور تعامل دارد. من بدون کوچکترین تردیدی برای حضور در این مجمع اعلام آمادگی کردم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: پیشکسوتان مجموعه‌ای از افرادی هستند که در زندگی ورزشی و غیر ورزشی خود موفق بوده‌اند و نقطه قوت کار ما می‌تواند استفاده از تجربیات آنها باشد. تلاش ما این است که از تجربه پیشکسوتان استفاده کنیم و من ساز و کار چنین کاری را به همکارانم در وزارت ورزش محول کرده‌ام.

سلطانی‌فر تاکید کرد: از تلاش‌های همکارم دکتر گودرزی در این مدت ۳ سال تشکر می‌کنم. ایشان با وجود محدودیت‌های موجود کارنامه خوبی از خود به جا گذاشتند. امیدوارم ادامه دهنده خوبی در دولت تدبیر و امید برای شما باشم.

وی گفت: تلاش ما این است که در ورزش همگانی و قهرمانی دستاوردهای خوبی داشته باشیم من یادم می‌آید که زمانی کسب یک رتبه آسیایی برای والیبال ما رویا بود ولی امروز با برنامه‌ریزی دقیق و جدی جزو ۱۰ تیم برتر جهان هستیم و تیم دوم ما برای کسب سکوهای آسیایی تلاش می‌کند.

سلطانی با اشاره به تغییرات احتمالی در مدیریت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: فعلاً بحثی در مورد اعمال تغییر در این مورد نداریم و سیاست ما تثبیت مدیریت در بخش‌های گوناگون است.

وی در مورد انتخاب داورزنی به‌عنوان یکی از معاونانش گفت: شما از هر کسی این موضوع را شنیده‌اید، بروید از خودش هم جزئیاتش را سوال کنید.

وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: امیدوارم این روند در سایر رشته‌های هم تسری پیدا کند. همان‌طور که فوتبال هم به موفقیت‌های مناسبی دست پیدا کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.