کد خبر : 96335
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 22 نوامبر 2016 - 9:53

بیش از ۱۸ میلیارد تومان در بخش بهداشت و درمان شهرستان اهر هزینه شده است

بیش از ۱۸ میلیارد تومان در بخش بهداشت و درمان شهرستان اهر هزینه شده است

اهروصال: فرماندار شهرستان اهر گفت: از سه سال گذشته تاکنون بیش از ۱۸ میلیارد تومان در بخش بهداشت و درمان شهرستان اهر هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار اهروصال، سید محمدعابدی فرماندار اهر در جلسه کارگروه امنیت غذایی و سلامت شهرستان اهر با اشاره به اینکه سلامت یکی از مؤلفه‌های اصلی هر جامعه است، اظهار داشت: اگر موضوع سلامت در شهرستان و یا منطقه‌ای مورد توجه قرار نگیرد آسیب‌هایی به عرصه‌ها و کانون‌های دیگری می‌رساند، لذا در دولت تدبیر و امید بیشترین توجه در زمینه سلامت مردم و حوزه بهداشت و درمان خلاصه‌شده است.

وی بابیان اینکه در راستای اجرای طرح‌های تحول نظام سلامت اقدامات قابل‌توجهی در حوزه بهداشت و سلامت شهرستان اهر انجام‌شده است، افزود: اجرای طرح تحول نظام سلامت همگانی علاوه بر اجرای پروژه‌های متعدد در بخش بهداشت و درمان، رضایتمندی مردم را نیز در پی داشته است.

رئیس شورای اداری شهرستان اهر با تأکید بر اینکه از سه سال گذشته تاکنون بیش از ۱۸ میلیارد تومان در بخش بهداشت و درمان شهرستان اهر هزینه شده است، گفت: تا سال گذشته شهرستان اهر با مشکل کمبود تجهیزات و امکانات پزشکی در بخش درمان مواجه بود که هم پزشکان و هم بیماران از کمبودها گلایه‌مند بودند.

عابدی اضافه کرد: در حال حاضر کلینیک تخصصی سرطان‌شناسی و ساختمان ستاد شبکه بهداشت و درمان اهر در حال احداث بوده که از ماه‌های گذشته مراحل احداث این پروژه‌ها شروع‌شده است و امیدوارم تا ماه‌های آینده استارت بهره‌برداری از پروژه‌ها را بزنیم.

فرماندار شهرستان اهر در ادامه سخنان خود به انتقال میدان فعلی خریدوفروش دام به محل جدید نیز اشاره کرد، بیان داشت: انتقال میدان دوآب اهر به مکان جدید، از جمله مواردی است که به‌طور رسمی در سند تدبیر و توسعه شهرستان اهر تدوین‌شده است.

وی در پایان تأکید کرد: میدان جدید خریدوفروش دام شهرستان اهر با سرمایه‌گذاری بیش از ۴ میلیارد تومانی بخش خصوصی در ۵ کیلومتری جاده اهر – کلیبر احداث و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظری سه‌شنبه , 22 نوامبر 2016 - 15:21

بله زمانی که فلاح نماینده اهر بود وقتی وزیر بهداشت امد این اعتبار های تخصیص و بهینه شد

نظرات بسته شده است.