کد خبر : 96073
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 نوامبر 2016 - 16:17
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اهر نائب قهرمان مسابقات بسکتبال دختران دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی شد بسته هستند

اهر نائب قهرمان مسابقات بسکتبال دختران دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی شد

اهر نائب قهرمان مسابقات بسکتبال دختران دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی شد

در مراسمی با حضور دکتر حبیب محمدپور رئیس تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولین واحد اهر مسابقات قهرمانی بسکتبال بانوان دانشجویی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی به مدت دو روز به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار شد.

به گزارش اهروصال، در این مراسم رئیس تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی استان ضمن قدردانی از میزبانی واحد اهر و مثبت ارزیابی کردن سطح این مسابقات افزود: مسابقات قهرمانی بسکتبال بانوان دانشجویان واحدهای استانی به میزبانی واحد اهر طی دو روز در سالن چند منظوره مجتمع ورزشی واحد اهر برگزار شد و تیم های شرکت کننده بعد از غلبه بر حریفان خود در نهایت تیم واحد تبریز مقام اول، تیم واحد اهر مقام دوم و تیم واحد مرند نیز مقام سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

دکتر محمدپورافزود: خوشبختانه واحد های دانشگاه آزاد اسلامی استان با وجود استعدادهاو پتانسیل های بالقوه خود در زمینه ورزشی نقش موثری را در پیشبرد اهداف ورزشی استان برداشته اند و وجود مجتمع بزرگ ورزشی چند منظوره دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر گواهی بر این ادعا می باشد.

وی، گفت: امیدواریم روند پیشرفت و ترقی ورزش دانشگاه های استان سیر صعودی خود را ادامه داده و در آینده نزدیک شاهد موفقیت های بیشتر در سطح کشور و حتی مسابقات ورزشی بین المللی نیز باشیم.

این گزارش حاکیست در این دوره از مسابقات بسکتبال قهرمانی بانوان دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی، تیم واحد اهر را فاطمه نوری اسلامی، فاطمه و رقیه صفری، فاطمه خبراله پور، رقیه شهبازی، لیلا فرهادی، پریسال انگوری، پروانه شیری، حبیبه قطعی، سیما سلیمانی و سکینه گل محمدی به مربی گری سوسن رسولی و سرپرستی ناهید اسدی تشکیل شده بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.