کد خبر : 96007
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 نوامبر 2016 - 2:19
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مراسم عزاداری اربعین حسینی در امام‌زاده سیدعلی(ع) شهرستان اهر برگزار می‌شود بسته هستند

مراسم عزاداری اربعین حسینی در امام‌زاده سیدعلی(ع) شهرستان اهر برگزار می‌شود

مراسم عزاداری اربعین حسینی در امام‌زاده سیدعلی(ع) شهرستان اهر برگزار می‌شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اهر گفت: مراسم عزاداری اربعین حسینی با حضور جمع کثیری از عاشقان و شیفتگان امام حسین(ع) در امام‌زاده سیدعلی(ع) شهرستان اهر برگزار می‌شود.

به گزارش اهروصال، علی احمدزاده رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اهر در گفت‌وگو با خبرنگاران،  اظهار کرد: زیارت اربعین، مداحی، سخنرانی و همچنین برپایی سفره‌ی افطار از جمله برنامه‌هایی است که در قالب ویژه برنامه‌ی اربعین برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اهر افزود: حضور دسته‌جات عزاداری و اجرای نواهای مذهبی در امام‌زاده سید علی(ع) از دیگر برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان برای اشاعه‌ی فرهنگ امام حسین(ع) است.

احمدزاده بیان کرد: ترویج آموزه‌های دینی و نمایش شکوه همبستگی و همچنین ایجاد اثرات تربیتی در بین آحاد جامعه از جمله مواردی است که اینگونه مراسم‌ها در بطن اجتماع برجای می‌گذارند.

وی در خصوص پیام تجمعات مذهبی و به‌ویژه پیاده‌روی بزرگ اربعین، تاکید کرد: چنین برنامه‌هایی عظمت و اتحاد جهان اسلام را نمایان کرده و همچنین به دشمنان اسلام می‌رساند که مسلمانان همواره در صحنه‌های مذهبی حضور داشته و از دین و اعتقاد خود دفاع می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.