کد خبر : 95999
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 نوامبر 2016 - 0:57
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بسیج با رهبری امام خامنه‌ای در تمامی مراحل انقلاب برترین بوده است بسته هستند

بسیج با رهبری امام خامنه‌ای در تمامی مراحل انقلاب برترین بوده است

بسیج با رهبری امام خامنه‌ای در تمامی مراحل انقلاب برترین بوده است

اهروصال: مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اهر با تأکید بر اینکه بسیج با رهبری امام خامنه‌ای در تمامی مراحل انقلاب، اولین و برترین بوده و خواهد بود، گفت: بسیج در مقابله با تهدیدات نرم و سخت دشمنان نظام اسلامی و در حمایت از مظلومان عالم برترین و با بصیرترین است.

حجت‌الاسلام رستم ممی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اهروصال با اشاره به جایگاه بسیج در جامعه، اظهار داشت: نام بسیج یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگ‌ترین مردان تاریخ ما است. نهادی که به تعبیر امام راحل تشکیل آن «یقیناً از برکات و الطاف جلیه خداوند تعالی بود» و شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد. بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن، اذان رشادت و شهادت سر داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بسیج میقات پا برهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت‌یافتگان آن نام و نشان در گمنامی و بی‌نشانی گرفته‌اند، افزود: بسیج لشکر مخلص خدا است که دفتر تشکیل آن را همه مجاهدان، از اولین تا آخرین امضا نمودند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اهر ادامه داد: این واژه‌ها و تعبیرهای بی‌نظیر و ملکوتی، اوصافی است که مراد و مرشد بسیجیان، امام خمینی (ره) در آخرین پیام خود به مناسبت هفته بسیج ( ۲/۹/۱۳۶۷) صادر فرموده‌اند؛ امامی که دوست و دشمن صداقت او در گفتار و دوری‌اش از مداهنه و مبالغه را تصدیق کرده و می‌کنند و این‌همه نشان از آن دارد که هیچ نهادی والاتر و عزیزتر از بسیج در نگاه آن پیر روشن‌ضمیر نبوده است.

حجت‌الاسلام ممی‌زاده اضافه کرد: حق هم همین است؛ به‌ویژه آنگاه‌که دشوارترین شب‌ها و روزهای پرخطر هشت سال دفاع مقدس را به یادآوریم و نقش بسیج و بسیجی‌ها را در خلق حماسی‌ترین صحنه‌های تاریخ ایران و جهان مرور کنیم، در آن صورت است که ما نیز همگام با رهبر سفر کرده این امت، می‌پرسیم: «حقیقتاً اگر بخواهیم مصداق کاملی از ایثار و خلوص و فداکاری و عشق به ذات مقدس حق و اسلام را ارائه دهیم، چه کسی سزاوارتر از بسیج و بسیجیان خواهد بود؟!»

وی تصریح کرد: نوجوانان، جوانان و پیران جوانمردی که داوطلبانه و بی‌هیچ ادعا روزهای سخت جنگ را مردانه پشت سر نهادند و بدون درخواست پاداش و سپاس، فقط برای ادای تکلیف، در برابر بی‌رحم‌ترین دشمنان این آیین و سرزمین سینه سپر کردند و البته «فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر».

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اهر بابیان اینکه هفته بسیج فرصت خوبی برای بازخوانی آن روزها و روزهای پس از آن است؛ گفت: روزهایی که بسیجیان بازمانده که نه، بازگشته از معراج، نه‌تنها قدر ندیدند و بر صدر ننشستند، که گاه طعنه هم شنیدند و به حاشیه نیز رانده شدند. اما این فرزند و جانشین فرزانه امام بود که بسیجی را همیشه حاضر در میدان می‌خواست و می‌خواهد. بسیجی گرچه مرد میدان‌های خطر و فداکاری است، اما فقط برای آن روزها نیست. هر روز و هر هفته از آن بسیج است و راه نجات نیز حضور جانانه آنان در میدان. باور باید کرد که تنها راه نجات کشور بازگشت به فرهنگ بسیج و حاکمیت تفکر بسیجی بر همه عرصه‌ها است؛ چرا که «اگر بر کشوری نوای دل‌نشین تفکر بسیجی طنین‌انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهان خواران از آن دور خواهد شد و الا هرلحظه باید منتظر حادثه ماند.»

حجت‌الاسلام ممی‌زاده اضافه کرد: تکریم بسیج، احترام به مردانگی و مروت است، پاسداشت جوانمردی و تضمین آینده است. بسیجیان نیازی به احترام و تجلیل ما ندارند. ما هستیم که به آنان و به حضور فعالشان برای همیشه نیازمندیم. جنگ آزمون خوبی برای جدا شدن صف مدعیان و مردان حقیقت بود. شعار امروز اگر پشتوانه و سابقه‌ای در دیروز نداشته است، بسان همه شعارها است و نیازمند امتحان در روز مبادا.

وی سپس گفت: خدا را سپاس که رویش‌های بسیج همچنان پر ثمر و برکت‌خیز است، اما مباد که نام‌آوران روزهای سخت از یاد بروند و در گرد و خاک بازی‌های روزگار دیده نشوند؛ چه رسد به آنکه خدای‌ناکرده کم‌لطفی و جفا ببینند. امام در پایان همان پیام فرمودند:« من دست یکایک شما پیشگامان رهایی را می‌بوسم و می‌دانم که اگر مسئولین نظام اسلامی از شما غافل شوند به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت.»

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اهر با تأکید بر اینکه بسیج با رهبری امام خامنه‌ای در تمامی مراحل انقلاب، اولین و برترین بوده و خواهد بود، اظهار کرد: امروز در تمامی عرصه‌ها، در عرصه مقاومت، سیاست، علم، اقتصاد و مقابله با تهدیدات نرم و سخت دشمنان نظام اسلامی و در حمایت از مظلومان عالم برترین و با بصیرترین می‌باشد.

حجت‌الاسلام ممی‌زاده خاطرنشان کرد: امروز شیاطین و دشمنان اسلام باید بدانند با هر لباسی و حتی لباس به‌ظاهر مذهبی که جهت ضربه زدن به اسلام و نظام ولایی وارد شوند بسیج قدرتمند هزاران قدم از آن‌ها جلوتر بوده و برای روزهای سخت آمادگی کامل دارد تا فتنه را از جهان ریشه‌کن نماید.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.