کد خبر : 95914
تاریخ انتشار : جمعه 18 نوامبر 2016 - 9:37
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای قلعه نویی: ارزش جام حذفی برای تراکتورسازی کمتر از لیگ برتر نیست بسته هستند

قلعه نویی: ارزش جام حذفی برای تراکتورسازی کمتر از لیگ برتر نیست

قلعه نویی: ارزش جام حذفی برای تراکتورسازی کمتر از لیگ برتر نیست

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با تاکید بر اینکه در جام حذفی قدرتمندانه حاضر می شویم، گفت: ارزش این جام برای مجموعه تراکتورسازی کمتر از لیگ برتر نیست.

به گزارش اهروصال به نقل از ایرنا، امیر قلعه نویی روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی با برق نوین شیراز، اظهار کرد: از تیم حریف شناخت خوبی دارم چون مربی آن ها شاگرد خودم بوده است و می‌ دانم آن ها تیم خوبی را بسته ‌اند.
وی اظهارکرد: با وجود اینکه چند بازیکن مصدوم برای بازی فردا داریم اما با کمک تیم پزشکی شرایط آن ها بهتر شده است و قصد داریم با تمام توان در این بازی حاضر شده و به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنیم.
قلعه نویی ابراز امیدواری کرد تراکتورسازی فردا با ارایه یک بازی خوب از این مرحله رد شود تا خود را برای ادامه بازی ‌های لیگ برتر آماده نگه دارد.
وی، اردوی تراکتورسازی در کیش را خوب توصیف کرد و گفت: خوشبختانه همه همکاری‌های لازم را در این اردو انجام دادند و تنها مشکل ما نبود حریف تدارکاتی بود، با این وجود باید در تعطیلات نیم فصل لیگ برتر به یک اردوی خارجی برویم تا چند بازی تدارکاتی خوب برگزار کنیم.
سرمربی تیم برق نوین شیراز نیز در این کنفرانس خبری، ابراز امیدواری کرد تا بازیکنانش با انجام یک بازی خوب مقابل تراکتورسازی از حیثیت فوتبال شهر خود دفاع کنند.
وحید رضایی اظهارکرد: می ‌دانیم که بازی خیلی سختی پیش رو داریم چون تراکتورسازی یکی از بهترین تیم ‌های ایران است و پرافتخارترین مربی ایران را هم در اختیار دارد و در مجموع از کادرفنی و بازیکنان قدرتمندی بهره می‌برد.
وی ادامه داد: ما خودمان را آماده این بازی کرده‌ایم و امیدوارم فردا بازیکنانم با ارایه یک بازی خوب بتوانند از حیثیت فوتبال شیراز دفاع کنند.
رضایی گفت: تراکتور تیم بزرگی است اما ما این تیم را آنالیز کرده و نقاط ضعف و قوت این تیم را می‌ شناسیم.
دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و برق نوین شیراز از مرحله یک هشتم نهائی جام حذفی فردا / جمعه / راس ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی برگزار می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.