کد خبر : 95805
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 17 نوامبر 2016 - 17:03
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بانک‌ها در پرداخت وام خوداشتغالی به مددجویان مراحل را سخت‌تر کرده‌اند بسته هستند

بانک‌ها در پرداخت وام خوداشتغالی به مددجویان مراحل را سخت‌تر کرده‌اند

بانک‌ها در پرداخت وام خوداشتغالی به مددجویان مراحل را سخت‌تر کرده‌اند

اهروصال: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اهر گفت: مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی برای دریافت تسهیلات خوداشتغالی ضامن کارمند ندارند و بانک‌ها با این سیاست برای این قشر مانع‌تراشی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار اهروصال، ارسلان طهماسبی در کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان اهر، اظهار داشت: بانک‌های طرف قرارداد با نهادهای حمایتی جهت اعطای تسهیلات اشتغال همکاری خوبی دارند و تصمیم داریم در جلسه‌ای با حضور رؤسای بانک‌ها عامل در شهرستان اهر مشکلات موجود در روند اعطای تسهیلات اشتغال را بررسی کنیم.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اهر با اشاره به اینکه برخی از بانک‌ها از افراد معرفی‌شده جهت دریافت تسهیلات ضامن کارمند می‌خواهند، گفت: برخی دیگر از بانک‌ها طرف قرارداد برای اعطای وام ۱۵ میلیون تومانی به افراد تحت حمایت کمیته امداد، ۲ نفر کارمند جهت ضمانت برای وام مطالبه می‌کنند و قطعاً افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی چنین امکانی را ندارند.

وی بابیان اینکه کشاورزان و دام داران توان بازپرداخت اقساط خود را به‌صورت ماهانه ندارند، افزود: به‌طور مثال کشاورزان درآمد ماهانه ندارند و تنها در صورتی می‌توانند اقساط تسهیلات خود را پرداخت کنند که محصولات کشاورزی را فروخته و به وجه نقد رسیده باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.