کد خبر : 95789
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 نوامبر 2016 - 14:06
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مصاف شهرداری های تبریز و ارومیه برای کسب حداکثر امتیاز بسته هستند

مصاف شهرداری های تبریز و ارومیه برای کسب حداکثر امتیاز

مصاف شهرداری های تبریز و ارومیه برای کسب حداکثر امتیاز

تیم های شهرداری تبریز و ارومیه در حالی یکی از حساس ترین بازی هفته هفتم سوپرلیگ والیبال باشگاه های کشور را برگزار می کنند که تیم پیروز می تواند از نیمه پائینی جدول فاصله بگیرد.

به گزارش اهروصال، هفته هفتم رقابتهای والیبال لیگ برتر باشگاه های کشور امروز چهارشنبه با انجام شش دیدار در شهرهای مختلف سپری می شود که طی آن در یکی از بازی های مهم و حساس هفته، دو تیم همنام شهرداری تبریز و ارومیه برابر یکدیگر به میدان می روند.

این مسابقه در شرایطی از ساعت ۱۷ امروز در سالن شهید صمد اقدمی تبریز به انجام می رسد که دو تیم بازی هفته قبل خود را برابر خودروسان تهران باخته اند و امروز فرصتی پیش روی آنهاست تا بتوانند باخت هفته قبل خود را جبران کنند.

البته هم شهرداری تبریز و هم شهرداری ارومیه غیر از باخت برابر پیکان و سایپا در هفته ششم، تا به اینجای فصل نیز در مجموع نتایج چندان جالب توجهی کسب نکرده اند و هر یک به ترتیب با ۷ و ۹ امتیازدر رده های هشتم و هفتم جدول ایستاده اند.

تبریزی ها که یکشنبه گذشته سه بر دو در خانه به پیکان رده دومی باختنه اند، امروز برای دومین بازی متوالی در سالن شهید اقدمی به میدان می روند و امیدوارند تا بتوانند از رقیب همنام و همسایه خود امتیازات کامل این مسابقه را بگیرند.

در سوی مقابل تیم ارومیه سه روز پس از باخت سه بر صفر در تهران به تیم سایپا، این بار در دومین بازی متوالی بیرون از خانه به دنبال ثبت نتیجه ای خوب و کسب همه امتیازات مسابقه است. تیم شهرداری ارومیه در دو بازی ابتدایی خود در این فصل ابتدا سه بر یک به پیکان باخت و سپس برابر بانک سرمایه با همین نتیجه شکست خورد.

این تیم بعد از آن سه برد متوالی در بازی های سوم تا پنجم خود به ترتیب برابر تیم های کاله، خاتم اردکان و پارسه کسب کرد تا ۹ امتیاز اندوخته خود را از این سه مسابقه به جیب بزند و حالا تیم شهرداری ارومیه درصدد ثبت چهارمین برد خود است اما کادر فنی و بازیکنان ارومیه به خوبی می دانند که پیروزی در تبریز کار چندان راحتی برای آنها نخواهد بود.

تیم پیروز مصاف شهرداری های تبریز و ارومیه در غروب چهارشنبه تبریز می تواند خود را از جمع تیم های نیمه پائینی جدول جدا کرده و به شش تیم بالانشین نزدیک تر کند.

گفتنی است این بازی از ساعت ۱۷ امروز چهارشنبه در سالن شهید صمد اقدمی تبریز برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.