کد خبر : 95692
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 15 نوامبر 2016 - 8:45
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اقدامات طرح تحول سلامت قابل‌قبول بوده ولی کافی نیست/ کمبودهای بهداشت و درمان با مشارکت مردم رفع می‌شود بسته هستند

اقدامات طرح تحول سلامت قابل‌قبول بوده ولی کافی نیست/ کمبودهای بهداشت و درمان با مشارکت مردم رفع می‌شود

اقدامات طرح تحول سلامت قابل‌قبول بوده ولی کافی نیست/ کمبودهای بهداشت و درمان با مشارکت مردم رفع می‌شود

اهروصال: امام جمعه اهر با اشاره به اینکه مردم و خیرین پای‌کار بیایند و در رفع کم‌وکاستی‌های حوزه درمانی آستین بالا بزنند، گفت: دولت یازدهم با اجرای طرح تحول سلامت اقدامات قابل‌توجهی در حوزه بهداشت و درمان انجام داده است.

آیت‌الله جواد حاجی‌زاده امام جمعه اهر در گفت‌وگو با خبرنگار اهروصال، اظهار داشت: پیش از راه‌اندازی شورای خیرین سلامت در شهرستان‌ها، مجمع خیرین سلامت در مراکز استان‌ها تشکیل‌شده بود و طی ماه‌های گذشته توانسته‌ایم شورای خیرین سلامت شهرستان اهر را راه‌اندازی کرده و جلسات متعددی را برگزار کنیم.

وی احداث درمانگاه در شهر و روستاها، بیماریابی، ایجاد امکانات پزشکی را از جمله وظایف شورای خیرین سلامت شهرستان اهر عنوان کرد و گفت: بیمارانی که در تأمین دارو و امکانات با مشکل مواجه‌اند اعضای شورا از بیماران نیازمند حمایت خواهد کرد.

آیت‌الله حاجی‌زاده از برگزاری جشنواره خیرین سلامت خبر داد، اظهار کرد: جشنواره خیرین سلامت را به این منظور برگزار می‌کنیم تا مردم شهرستان اهر از وجود شورای خیرین سلامت اطلاع یابند و با جذب خیرین سلامت بتوانیم مشکلات بیماران و کمبودهای درمانی را برای خیرین اطلاع داده و از آن‌ها همکاری گیریم.

رئیس شورای خیرین سلامت شهرستان اهر بابیان اینکه دولت یازدهم با اجرای طرح تحول سلامت اقدامات قابل‌توجهی در حوزه بهداشت و درمان انجام داده است، افزود: دولت و وزارت بهداشت و درمان هراندازه‌ای در حوزه درمانی و بیمارستانی تلاش کنند بازهم کمبودهایی داریم و با این اقدامات هنوز مشکلات درمانی مردم به‌طور کامل برطرف نمی‌شود.

امام جمعه اهر به استفاده از ظرفیت‌های خیرین در رفع کمبودهای حوزه بهداشت و درمان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر چندین خانه بهداشت و درمان در روستاهای شهرستان اهر کلنگ زنی و احداث‌شده و چندین مورد دیگر در آینده‌ای نزدیک مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت اما این‌ها کافی نیست بایستی مردم و خیرین پای‌کار بیایند و در رفع کم‌وکاستی‌های حوزه درمانی آستین بالا بزنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.