کد خبر : 95609
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 نوامبر 2016 - 11:11
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پیکر مطهر ۲ شهید گمنام هم‌زمان با رحلت پیامبر اکرم(ص) در شهرستان هریس تشییع می‌شود بسته هستند

پیکر مطهر ۲ شهید گمنام هم‌زمان با رحلت پیامبر اکرم(ص) در شهرستان هریس تشییع می‌شود

پیکر مطهر ۲ شهید گمنام هم‌زمان با رحلت پیامبر اکرم(ص) در شهرستان هریس تشییع می‌شود

اهروصال: فرمانده سپاه ناحیه هریس گفت: پیکر مطهر ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس هم‌زمان با رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام رضا(ع) در شهر بخشایش شهرستان هریس تشییع و در تپه نورالشهداء شهر بخشایش خاک‌سپاری می‌شود.

براتعلی ممی پور فرمانده سپاه ناحیه هریس در گفت‌وگو با خبرنگار اهروصال با اشاره به تشییع پیکر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: بنا به درخواست مردم شهر بخشایش شهرستان هریس که مشتاق به میزبانی از شهدای گمنام بودند با تأیید مسئولان ذی‌ربط این خواسته مردم شهر بخشایش به تحقق خواهد پیوست.

وی با اشاره به اینکه تمامی مراحل و اقدامات جهت تشییع و خاک‌سپاری شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در شهرستان هریس آماده‌شده است، افزود: با خواست مردم و استقبال مسئولین کشوری و استانی مقرر شد تا از جمع ۷ شهید گمنام که در شهرستان‌های آذربایجان شرقی خاک‌سپاری خواهد شد دو تن از شهیدان گمنام نیز در هریس تشییع و خاک‌سپاری شود.

فرمانده سپاه ناحیه هریس بابیان اینکه جلسه‌ای با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی به‌منظور آخرین هماهنگی جهت نحوه تحویل پیکر شهدا، تشییع و خاک‌سپاری خواهیم داشت، گفت: تاکنون جلسات متعددی با مسئولان داشته‌ایم و در حال حاضر محل خاک‌سپاری شهدای گمنام در شهر بخشایش هریس تعیین‌شده است.

ممی پور ادامه داد: پیکر مطهر دو تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس روزهای ۲۸، ۲۹ و ۳۰ ماه صفر هم‌زمان با سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام رضا(ع) به شهرستان هریس تحویل داده‌شده و با حضور مردم تشییع می‌شوند و این بار روستاهایی که از دوران دفاع مقدس شاهد هیچ‌گونه تشییع پیکر شهدا نبوده‌اند در اولویت هستند.

وی اضافه کرد: طبق آخرین هماهنگی‌ها، استان آذربایجان شرقی میزبان ۷ شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهد بود که در شهرهای تسوج و صوفیان شهرستان شبستر، ستاد فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی و شهرستان هریس تشییع و خاک‌سپاری می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه هریس اضافه کرد: پس تشییع پیکر شهدای گمنام در بخش و روستاهای این شهرستان وارد شهر هریس خواهند شد و پس از برگزاری برنامه‌ها و شبی با شهدا در جوار شهدای گمنام در تپه نورالشهداء شهر بخشایش خاک‌سپاری خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.