کد خبر : 95349
تاریخ انتشار : جمعه 11 نوامبر 2016 - 1:41
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای صدای مرگ داعش به گوش می‌رسد بسته هستند

صدای مرگ داعش به گوش می‌رسد

صدای مرگ داعش به گوش می‌رسد

سردبیر روزنامه المواطن عراق گفت: اخبار شنیده از موصل حاکی از آن است که زمان زیادی تا نابودی گروه تروریستی داعش نمانده است.

به گزارش اهروصال به نقل از تسنیم «پویا» سیدعلی الغریفی در نشستی با موضوع «بحران وضعیت سیاسی در عراق و نقش رسانه‌ها در خروج این کشور از بحران» در غرفه اداره کل رسانه‌های خارجی در نمایشگاه مطبوعات اظهار کرد: داعش یک پروژه منطقه‌ای و بین‌المللی است.

وی افزود: هدف از این پروژه تقسیم عراق بود و امروز با فتوای مرجعیت در نجف و حمایت کسانی که درکنار ملت عراق ایستادند این پروژه با شکست مواجه شد.

سردبیر روزنامه المواطن عراق تصریح کرد: از هر کسی که با ملت عراق و جنگ با تروریست همکاری کرد تشکر می‌کنم و به خصوص از جمهوری اسلامی ایران که همیشه کنار ملت عراق بوده است.

الغریفی گفت: اخبار شنیده شده از موصل حاکی از آن است که زمان زیادی تا نابودی تروریستی داعش نمانده است.

وی افزود: بعضی از سیاسیون عراق معتقدند بعد از اینکه عراق داعش را شکست داد، این کشور تقسیم می‌شود؛ بعضی دیگر از سیاسیون معتقدند نابودی داعش وحدت عراق را افزایش خواهد داد.

سردبیر روزنامه المواطن عراق با بیان اینکه ائتلاف ملی عراق پیشنهادی برای کشور عراق بعد از داعش داده است، تصریح کرد: این پیشنهاد می‌گوید که به هیچ گروهی به عنوان برنده یا بازنده دیده نمی‌شود و گروه‌های مختلف عراق با شرکت همه‌جانبه‌شان در دولت بعدی امنیت را به کشور تقدیم می‌کنند.

الغریفی در هفتمین روز از بیست‌ودومین نمایشگاه مطبوعات از غرفه خبرگزاری تسنیم بازدید کرد و با خبرنگاران این خبرگزاری به گفت‌وگو نشست که مشروح آن در روزهای آتی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.