کد خبر : 95092
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 8 نوامبر 2016 - 20:05
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای یکی از وظایف ملت ایران در تحقق اقتصاد مقاومتی مصرف کالاهای داخلی است بسته هستند

یکی از وظایف ملت ایران در تحقق اقتصاد مقاومتی مصرف کالاهای داخلی است

یکی از وظایف ملت ایران در تحقق اقتصاد مقاومتی مصرف کالاهای داخلی است

اهروصال: امام‌جمعه اهر گفت: مسئولان بایستی زمانی که رهبر معظم انقلاب اسلامی توصیه‌هایی در مسائل مختلف درباره اقتصاد مقاومتی می‌فرمایند، همه موظف‌اند تا منویات رهبری را به عرصه اقدام و عمل برسانند.

به گزارش خبرنگار اهروصال، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در جلسه مشترک مجمع عالی بسیج شهرستان اهر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، با اشاره به اینکه فرصت کمی تا پایان سال اقدام و عمل باقی‌مانده و دولت و وزارتخانه‌ها و مردم هرکدام به‌اندازه توان خود سهمی در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دارند، اظهار داشت: نباید مسئولان گزارش‌های روزمره سازمان و نهاد خود را به‌عنوان اقدامات اقتصاد مقاومتی مطرح کنند و باید کارنامه شهرستان و استان را به‌طور درخشان پایان سال جاری به محضر مقام معظم رهبری برسانیم.

وی افزود: تمامی مسئولان بایستی زمانی که رهبر معظم انقلاب اسلامی توصیه‌هایی در مسائل مختلف درباره اقتصاد مقاومتی می‌فرمایند، همه موظف‌اند تا منویات رهبری را به عرصه اقدام و عمل برسانند.

امام‌جمعه اهر، بابیان اینکه اقدامات قابل‌توجهی در خصوص اجرای سیاست‌های «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» در آذربایجان شرقی و شهرستان اهر صورت گرفته است، گفت: سپاه و بسیج در کنار سایر وزارتخانه‌ها و بدنه دولت برای تحقق اقتصاد مقاومتی به‌صورت جدی واردشده و همین بسیج به عنوان لشکر مخلص خدا در عرصه اقتصادی وارد میدان شده است.

وی با اشاره به اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند اعتقاد راسخ به شعار «ما می‌توانیم» است، تصریح کرد:  کشورهای غربی قصد دارند تا نظام اسلامی را در دنیا به‌عنوان یک نظام ناکارآمد بشناسانند درحالی‌که محور نظام اسلامی ایران بر پایه اسلامی بوده و بافرهنگ سازی و اقدام مناسب در خصوص اقتصاد مقاومتی، دشمنان ازنظر سیاسی، امنیتی و اقتصادی دیگر توان زورگویی به کشورمان را نخواهد داشت.

آیت‌الله حاجی‌زاده با تأکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی در داخل کشور مسائل فرهنگی را نیز به خوبی مدیریت می‌کند، گفت: این در حالی است که جهاد اقتصادی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده ولی نباید جهاد فرهنگی که موردتوجه بیش‌ازپیش رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است، کوتاهی شود.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری تمامی جوانب اقتصاد مقاومتی را به‌درستی سنجیده و سیاستی برای اجرای این شعار ابلاغ کرده‌اند و اکنون زمان سخنرانی نیست وبا سخنرانی اقتصاد مقاومتی تحقق نمی‌یابد که در این راه باید از بسیج و سپاه همکاری جوییم.

امام‌جمعه اهر با اشاره به اینکه یکی از وظایف ملت ایران در تحقق اقتصاد مقاومتی مصرف کالاهای داخلی است، خاطرنشان کرد: باید همه مردم و مسئولان متعهد شوند تا از کالاهای تولید داخلی استفاده کرده و متأسفانه اسراف نعمات مانع از تحقق اقتصاد مقاومتی می‌شود، اگر صرفه‌جویی کنیم در واقع به تحقق اقتصاد مقاومتی لبیک گفته‌ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.