کد خبر : 94671
تاریخ انتشار : شنبه 5 نوامبر 2016 - 1:17
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای حضور پیمان اسکندریان بازیکن اهری در رقابت‌های جهانی سرکل کبدی پنجاب هندوستان بسته هستند

حضور پیمان اسکندریان بازیکن اهری در رقابت‌های جهانی سرکل کبدی پنجاب هندوستان

حضور پیمان اسکندریان بازیکن اهری در رقابت‌های جهانی سرکل کبدی پنجاب هندوستان

اهروصال: رئیس هیئت کبدی شهرستان اهر از حضور پیمان اسکندریان بازیکن اهری در قالب تیم ملی در بازی‌های جهانی هندوستان خبر داد.

محمد روحی در گفتگو با خبرنگار اهروصال اظهار داشت: اعضای تیم کبدی شهرستان اهر همیشه در مسابقات استانی و کشوری و جهانی درخشش خوبی داشته‌اند و توانسته‌اند خود را به‌خوبی ثابت کنند.

وی ضمن اشاره به حضور پیمان اسکندریان بازیکن اهر در قالب تیم ملی در بازی‌های جهانی هندوستان گفت: اردوی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات جهانی با دعوت از ۳۰ بازیکن از دهم مهرماه آغاز و بعد از گذراندن ۳ اردو ۱۵ نفر نهایی برای اعزام انتخاب شدند.

رئیس هیئت کبدی شهرستان اهر ادامه داد: پیمان اسکندریان از بازیکنان خوب کبدی شهرستان اهر و آذربایجان شرقی است که با تلاش و کوشش خود و مسئولین ورزشی توانست به اردوی تیم ملی راه‌یافته و درنهایت برای مسابقات جهانی هندوستان انتخاب شود که جای تقدیر و تشکر دارد.

روحی همچنین گفت: وی به همراه ۱۴ بازیکن دیگر تیم ملی و مربیگری مجید بهرامی، روز ۱۳ آبان ماه به رقابت‌های جهانی سرکل کبدی پنجاب هندوستان اعزام شد و فردا در اولین دیدار خود به مصاف تیم ملی سرکل کبدی تانزانیا خواهند رفت که برای وی آرزوی موفقیت می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.