کد خبر : 94511
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 3 نوامبر 2016 - 14:06
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مردم ولایی ایران ابهت پوشالی و توخالی آمریکا را در جهان شکستند بسته هستند

مردم ولایی ایران ابهت پوشالی و توخالی آمریکا را در جهان شکستند

مردم ولایی ایران ابهت پوشالی و توخالی آمریکا را در جهان شکستند

اهروصال: امام‌جمعه شهرستان اهر گفت: امروز روزی است که دانش آموزان در سال ۱۳۵۷ در تهران به دلیل تبعید امام خمینی (ره) اجتماع کرده بودند مأموران رژیم طاغوتی به آن‌ها حمله کردند و بیش از ۶۰ نفر از آنان ره به شهادت رساندند.

به گزارش خبرنگار اهروصال، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان ماه اظهار داشت: امروز روزی است که دانش آموزان در سال ۱۳۵۷ در تهران به دلیل تبعید امام خمینی (ره) اجتماع کرده بودند مأموران رژیم طاغوتی به آن‌ها حمله کردند و بیش از ۶۰ نفر از آنان ره به شهادت رساندند.

وی به واقعه دیگری که در این روز اتفاق افتاده اشاره کرد و گفت: امروز روزی است که رژیم منهوس پهلوی نتوانست حرکت انقلابی ملت سرافراز ایران را تحمل نماید و امام خمینی (ره) را به ترکیه تبعید کرد.

امام‌جمعه شهرستان اهر سالروز تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام را از دیگر مناسبت‌های این روز عنوان کرد و ابراز داشت: حضرت امام خمینی (ره) از تسخیر لانه جاسوسی به‌عنوان انقلاب دوم نام بردند چون در این روز دانشجویان پیرو خط امام با حمله به سفارتخانه آمریکا ابهت پوشالی و توخالی این کشور در جهان را شکستند.

این مقام مسئول ادامه داد: آمریکائی‌ها به نام سفارت یک لانه جاسوسی درست کرده بودند و تمامی دسیسه‌های خود را در آنجا طرح‌ریزی می‌کردند مقام معظم رهبری نیز روز گذشته در دیدار با جمعی از دانش آموزان کشور فرمودند: آثار جمع‌آوری‌شده از سفارتخانه آمریکا نزدیک ۷۰ کتاب است که نشان از جنایات گسترده این کشور در ایران است.

حاجی‌زاده با ذکر اینکه امروز می‌خواهیم به دنیا اعلام کنیم ایران چهره کریه آمریکا را به‌خوبی شناخته است ابراز داشت: ملت بزرگ ایران تمامی طرح‌ها و توطئه‌های استکبار را به‌خوبی شناخته و هوشیار است مردم عزیز کشورمان در فتنه ۸۸ نیز مانند کودتای ۳۲ رد پای آمریکای خبیث را دیدند و با حضور خود درصحنه‌های مختلف آن‌ها را ناامید گذاشتند.

امام‌جمعه شهرستان اهر بابیان اینکه مردم انقلابی ایران نخواهند گذاشت استکبار جهانی به کشور ما نفوذ کند عنوان کرد: مردم ولایت مدار و آگاه کشورمان مانند همیشه به آمریکا اجازه نخواهند داد ازنظر سیاسی، اقتصادی و فرهنگی نفوذ کند چون امروز تمامی منافذ ورود دشمن را بر روی آن‌ها بسته‌ایم نیروهای مقاومت کشورمان مردانه در تمامی جبهه‌های مقاومت از لبنان سوریه تا عراق و یمن با کمک خداوند حضور دارند و از ارزش‌های اسلام و مسلمانان دفاع می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان اهر اقدام به ایجاد موکب اربعین برای ارائه خدمات به زائرین اباعبدالله الحسین کرده است گفت: کمک مردم شریف و عزیز شهرستان اهر به موکب اربعین این منطقه جای تقدیر و تشکر دارد این در حالی است که نباید رزمندگان نیروهای مقاومت را فراموش کنیم چون این عزیزان نیز نیاز به کمک و مساعدت دارند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.